امروز :دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۵۰:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر اجرایی پتروشیمی دهدشت در دیدار با فرماندار شهرستان کهگیلویه:

بار اصلی خدمات نظام بر دوش دولتمردان است

ضامن در ابتدایی این دیدار با تبریک هفته دولت گفت: نظام جمهوری اسلامی منشأ خدمات بسیار زیادی بوده و دولتمردان بار اصلی این خدمات را بر دوش دارند.

به گزارش راه ملت به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت به مناسبت هفته دولت مهندس فرج الله ضامن مدیر اجرایی این شرکت با سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه دیدار و گفتگو کرد.

ضامن در ابتدایی این دیدار با تبریک هفته دولت گفت: نظام جمهوری اسلامی منشأ خدمات بسیار زیادی بوده و دولتمردان بار اصلی این خدمات را بر دوش دارند.

وی با تشکر از زحمات فرماندار و مجموعه مدیریتی شهرستان در راس شورای تامین در شهرستان بیان داشت: پای کار بودن این مجموعه نشان می دهد هدف اصلی این عزیزان خدمت به مردم است.

ضامن با اشاره به روند پروژه پتروشیمی دهدشت و رسیدن اشتغال در پتروشیمی به ۸۰۰ نفر تصریح کرد: این تعداد با شروع کار پیمانکار جدید در ساختمان های غیر صنعتی نیز افزایش می یابد.

سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به هفته دولت گفت: این روزهای یادآور خدمتگزارن سرفرازی چون شهیدان رجایی و باهنر است.

وی با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان کهگیلویه بیان داشت: پتروشیمی دهدشت یک طرح محرومیت زدایی بود و ان شاالله هر چه زودتر به بهره‌برداری کامل برسد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با قدردانی از زحمات مجموعه پتروشیمی دهدشت گفت: در چند ماه گذشته روند مطلوب تر شده و این جای تقدیر دارد ولی هنوز نیاز به کار و تلاش بیشتر دارد.

منتشر شده در :2023/08/28 - 08:08|شناسه خبر: 87344 240 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه