امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۱۰:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جهاد کشاورزی پیش‌قدم در کارهای فرهنگی و دینی کهگیلویه و بویراحمد/برگزاری جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) و هفته وحدت

حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در جشن باشکوهی آغاز هفته وحدت و‌ میلاد حضرت محمد (ص) را گرامی داشت.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان با پویایی و هوشیاری در خط مقدم جهاد تبیین و جهاد فرهنگی گام برمی‌دارد و تاکنون اقدامات موثری را در این حوزه انجام داده است.
امروز و به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با مدیریت خاص و پرانرژی حجت‌الاسلام ابراهیم طاووسیان، مراسم با شکوهی با حضور پرشور کارمندان بخش کشاورزی به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد آخرین پیامبر اسلام برگزار شد.
مهمان ویژه این مراسم، حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح بود.
حجت‌الاسلام‌ حکمتی‌نیک در این آیین باشکوه که با مداحی و شعرخوانی لحظات شادی را در روز میلاد پیامبر عظیم‌الشان اسلام رقم خورد، اظهار کرد: اگر چه اسلام در هر زمان و مکانی منشأ خیر و برکت بوده اما دو روز مهم در اسلام بسیار ارزشمند بوده که از آنها به عنوان ترکان اسلام یاد می‌شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از این روزها، روزی بود که اسلام بر سرزمین اعجاز نازل شد و اولین آیه‌های نورانی قرآن به پیامبر خدا نازل شد.
حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک، این روز را تولد اسلام و‌ مبعث پیامبر نامید و گفت: در این روز که در قرن هفتم میلادی اتفاق افتاد، کاملترین و جامع ترین دین به بشر ارزانی شد.
وی دومین روز ارزشمند در اسلام را روز غدیر خم برشمرد و تصریح کرد: در این روز که پیامبر اسلام حجت را بر پیروانش تمام می‌کند و حضرت امام علی را جانشین و وصی خود اعلام می‌کند دین اسلام کامل و جامع شد.
در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام طاووسیان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سپاه و جهاد را دو بال انقلاب خواند و بر ترویج فرهنگ غنی اسلام و ارزش‌های اسلامی تاکید کرد.
حجت‌الاسلام طاوسیان افزود: سازمان جهاد کشاورزی و سپاه از معدود نهادهایی هستند که تشکیلات نمایندگی ولی‌فقیه در آنها دایر شده و این مهم، مسئولیت ما را در جهاد تبیین و جنگ فرهنگی دوچندان کرده است.
وی تاکید کرد: پرچم سازمان جهاد کشاورزی در کارهای فرهنگی بالاست و از مدت پذیرش مسئولیت، تلاش شده که اثربخشی خوبی در این حوزه ایجاد شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی اختلافات در ادیان مختلف، گفت: نام‌گذاری هفته وحدت یکی دیگر از ابتکارات بنیان‌گذار جمهوری اسلامی برای خنثی کردن نقشه دشمنان و جلوه‌گر وحدت میان مسلمانان جهان به ویژه شیعه و سنی بوده است‌.

انتهای پیام/

منتشر شده در :2023/10/02 - 01:10|شناسه خبر: 88074 154 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه