امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۱۱:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور( جام شهدای مهارت) به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام تیم های برتر مسابقات ورزشی منطقه ای کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با عنوان” جام شهدای مهارت” به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان با اعلام این خبر افزود: این مسابقات با هدف صیانت از تندرستی جسمی و روانی کارکنان این برگزار شد.
سید نورالله هدایت بیان داشت: این دوره از مسابقات در سراسر کشور از ۲۰ شهریور ماه تا ۲۰ مهرماه به صورت منطقه ای برگزار که ما افتخار میزبانی استان های خوزستان، بوشهر، مرکزی و چهارمحال بختیاری را داشتیم.

وی افزود: رشته های ورزشی این دوره از مسابقات که در بخش آقایان شامل فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دارت و شطرنج و در بخش بانوان والیبال، تنیس روی میز، دارت و شطرنج می باشد که پس از برگزاری مسابقات و اعلام نتایج مسابقات در رشته های گروهی و انفرادی مقام های اول تا سوم مشخص شد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان اظهار داشت: در پایان نیز از مقام های اول تا سوم در رشته والیبال و فوتسال و مقام های اول رشته های انفرادی با اهداء لوح سپاس و کاپ قهرمانی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی استان تجلیل شد.
مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای( جام شهدای مهارت) در ۵ رشته در بخش آقایان فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دارت و شطرنج و در بخش خانمها در رشته های والیبال، تنیس روی میز، دارت و شطرنج به مدت سه روز برگزار شد.

گزارش نتایج نهایی مسابقات در بخش بانوان رشته های گروهی

۱ .تیم والیبال بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد مقام اول را کسب کرد.

۲.تیم والیبال بانوان چهار محال بختیاری مقام دوم
۳. تیم والیبال استان مرکزی مقام سوم

نتایج مسابقات در بخش آقایان رشته های گروهی

۱.تیم والیبال آقایان استان کهگیلویه و بویراحمد مقام اول را کسب کرد.
۲.تیم والیبال استان خوزستان مقام دوم را کسب کرد
۳. تیم استان مرکزی مقام سوم را کسب کرد.

نتایج مسابقات رشته فوتسال

۱.تیم فوتسال خوزستان مقام اول
۲.تیم فوتسال استان کهگیلویه و بویراحمد مقام دوم
۳. تیم فوتسال مرکزی مقام سوم

در رشته شطرنج در بخش آقایان حمید باقری حقیقی از استان بوشهر مقام اول و در بخش بانوان فاطمه صادقی پور مقام اول را کسب کردند.

در رشته دارت در بخش بانوان مریم کاظمی و در بخش آقایان مهدی محمدی از استان مرکزی مقام اول را کسب کردند.

در رشته تنیس روی میز در بخش آقایان حسین طهماسبی از استان خوزستان مقام و در بخش بانوان فرشته بیاتی از استان چهارمحال بختیاری مقام اول را کسب کردند.

منتشر شده در :2023/10/11 - 08:10|شناسه خبر: 88198 114 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه