امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۱۴:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قهرمانی تیم والیبال بانوان اداره کل اموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات منطقه‌ای ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

تیم والیبال بانوان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد قهرمان مسابقات منطقه ای ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (جام شهدای مهارت) شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با اعلام این خبر گفت: مسابقات منطقه ای ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور “جام شهدای مهارت” در گروه آقایان و بانوان به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در این مسابقات تیم والیبال بانوان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مقام اول را کسب کرد.
سید نورالله هدایت بان داشت: در این رقابت ها که استان های خوزستان، چهارمحال بختیاری، مرکزی و بوشهردر رشته های ورزشی شطرنج، تنیس روی میز، والیبال و فوتسال و دارت از ۱۵ تا ۱۷ مهرماه به مدت ۳ روز حضور داشتند و تیم والیبال بانوان اداره کل فنی و حرفه ای با رتبه اول در صدر جدول قرار گرفت، استان چهارمحال رتبه دوم و رتبه سوم را استان مرکزی کسب کردند‌.
شایان ذکر است که تیم والیبال بانوان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان دو عنوان قهرمانی طی سالهای ۹۵ و ۹۶ را در کارنامه خود دارد.

منتشر شده در :2023/10/11 - 08:10|شناسه خبر: 88203 582 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه