امروز :یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۱۹:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نماینده اسبق مردم بویراحمد، دنا و مارگون، در جمع فرهنگیان حامی محمد باقر قالیباف:

قالیباف با کارنامه ای درخشان، دارای برنامه برای پیشرفت کشور است

نماینده اسبق مردم بویراحمد، دنا و مارگون گفت: قالیباف با کارنامه ای درخشان، برنامه ای مدون برای پیشرفت کشوردر دولت خدمت و پیشرفت طراحی کرده است.

به گزارش راه ملت؛ غلام محمد زارعی ، در جمع فرهنگیان حامی محمد باقر قالیباف در ستاد مرکزی این نامزد ریاست جمهوری، با اشاره به برابری و مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد:”نشان جمهوری اسلامی برابری و مردم‌سالاری دینی است. مردم‌سالاری نظام بر اساس دین و تکلیف است و حضور در انتخابات بر مبنای وظیفه و تکلیف دینی صورت می‌گیرد. نتیجه این وظیفه، تعیین سرنوشت مردم و جامعه است.”
غلام محمد زارعی، افزود: “ملت و شرایط کشور آمادگی برگزاری انتخابات را نداشت زیرا بسیار غیرمنتظره بود، اما با حضور مردم، این حادثه تلخ سبب حیرت جهانیان از رابطه مستحکم مردم و دولت شد. رهبر معظم انقلاب نیز بر اساس قانون اساسی انتخابات زودهنگام را انتخاب کردند و کاندیداها نیز برای ریاست جمهوری اقدام کردند.”
وی با اشاره به مناظره‌های انتخاباتی گفت: “در مناظره‌ها سه دیدگاه وجود داشت که یک دیدگاه برای جذب آرای قشر خاکستری به تخریب و تهمت می‌پرداخت. ملت باید انتخاب درست و صحیح داشته باشند. دیدگاه صحیح این است که نباید خدمات نظام را فراموش کرد و آن‌ها را برای مردم تبیین کرد.”
زارعی به نقش قالیباف در دوران جنگ و پس از آن اشاره کرد و اظهار داشت: “دکتر قالیباف در جنگ هشت ساله مسئولیت‌پذیری و اقتدار خود را نشان داد و پس از پایان جنگ نیز در سن جوانی رئیس پلیس کشور ایران شد. وی در دوران عملکرد خود در نیروی انتظامی اقدامات مثبت و قابل تحسینی انجام داد و پلیس را در سطح منطقه به اقتدار رساند. در کلان‌شهر تهران نیز که جمعیت فراوانی داشت، به عنوان شهردار تهران، این شهر را به یک شهر پیشرفته و مدرن تبدیل کرد و توانست نام خود را در لیست افتخارات ثبت کند.”
زارعی ادامه داد: “ما به رئیس‌جمهوری نیازمندیم که کارنامه و برنامه داشته باشد. دولت خدمت و پیشرفت نیز باید سعی کند با عملکرد مثبت، به مردم خدمت کند و برای پیشرفت کشورمان تلاش کند. سرمایه اصلی مردم ایران هستند و رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به مشارکت حداکثری، که همان حضور اکثریت مردم در انتخابات است، دارند.”
وی همچنین به ویژگی‌های انقلابی قالیباف اشاره کرد و افزود: “قالیباف به موازین انقلابی بسیار نزدیک است و در تمام کارنامه اجرایی و عملی خود به صورت جهادی کار کرده است. در مناظره‌ها نیز بدون هیچ حاشیه‌ای و با صبر، کارنامه خود را ارائه داد و نشان داد که تنها به پیشرفت کشور فکر می‌کند و این نشان از توانمندی وی برای ریاست جمهوری دارد.
مردم به دکتر قالیباف اعتماد دارند و فضای کشور به سمت وی اعتماد و اطمینان دارد.”
زارعی در پایان سخنان خود، به اهمیت مدیریت جنگ روانی در انتخابات اشاره کرد و گفت: “برخی استاد جنگ روانی هستند اما قدرت عملی ندارند. باید با هوشیاری و تدبیر، این جنگ روانی را مدیریت کنیم و به سمت پیروزی حرکت کنیم.”
در این نشست حبیب‌الله پیشوا، رئیس ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان ویژگی‌های برجسته و توانمندی‌های این نامزد ریاست جمهوری پرداخت و اظهار داشت:
“محمد باقر قالیباف با تجربه‌ای غنی و کارنامه‌ای پربار، توانمندی و قدرت مدیریت خود را در تمامی مسئولیت‌های محوله به نمایش گذاشته است.
سید محمد دانشی رئیس کمیته فرهنگیان محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: فرهنگیان نقش مهمی در شورآفرینی و مشارکت مردم در انتخابات دارند که در این برهه از زمان با احساس مسئولیت و موقعیت شناسی برای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خلق حماسه انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری تلاش می کنند.

منتشر شده در :2024/06/28 - 12:06|شناسه خبر: 91925 36 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه