امروز :پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۱۸:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ضرورت فعال شدن کمیته‌های جوانان و بانوان در ستاد انتخاباتی پزشکیان/ تلاش برای جذب آرای خاکستری و حامیان قالیباف

رئیس ستاد امید پزشکیان استان کهگیلویه و بویراحمد بر آخرین تلاش حامیان این ستاد برای جذب آرای مردم در ساعت باقیمانده تا پایان تبلیغات تاکید کرد.

به گزارش راه ملت؛ جلسه ستاد انتخاباتی حامیان دکتر پزشکیان در ستاد مردمی امید در تالار ستاره شهر یاسوج برگزار شد.

رئیس ستاد امید پزشکیان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات دور اول ریاست جمهوری رأی غلام محمد زارعی نماینده اسبق بویراحمد با آقای قالیباف بود؛ اما اکنون اعلام کرده که رأی او متعلق به آقای پزشکیان است.

هادی زارع‌پور اظهار کرد: مذاکره در استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایط فعلی بسیار مهم است و باید به گونه ای قدم برداشت تا آرای قالیباف به سوی ستاد آقای پزشکیان اخذ شود.

وی تاکید کرد: یکی از دغدغه های ما موضوع صحت انتخابات بود و هست که هیات های اجرایی، نظارت و اعضای  حاضر بر صندوق ها یکدست چینش شده بودند.

انتقاد حاضران درخصوص عدم نظارت دقیق در برگزاری انتخابات و اخذ رأی

زارع پور افزود: به ما اعلام شد که هیات های اجرایی دیگر قابل تغییر نیستند‌ اما تعدادی از افراد سر صندوق ها تغییر خواهند کرد و یک تا دو نفر از افراد ستاد پزشکیان در سر صندوق ها حضور خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: امید است این وعده عملی شود و در مورد باشت اتفاقاتی در انتخابات ریاست جمهوری دور اول رخ داد. بر اساس آخرین سرشماری سال ۱۳۹۵ نفوس و مسکن جمعیت باشت ۲۱ هزار و ۶۰۰ نفر بود.

وی افزود: افزار واجد شرایط ۱۸ هزار و ۳۲۰ نفر بوده که آرای اخذ شده در این شهرستان آقای پزشکیان ۴ هزار و ۴۴۴ نفر، جلیلی ۱۴ هزار و ۱۵۸ نفر و قالیباف یک هزار و ۵۷۱ نفر بوده است.

زارع پور گفت: طبق این آمار بالای ۲۱ هزار نفر شرکت کرده اند و ۱۰۰ درصد مشارکت صورت گرفته و تخلفات گسترده در باشت صورت گرفته است. هم اینک به طور جد در باشت ورود شده و این نگرانی را برای دور دوم دیگر نخواهیم داشت‌.

وی با بیان اینکه جای نگرانی برای جمعه آینده نخواهد بود، اظهار کرد: کمیته های جوانان و بانوان در ستاد پزشکیان در استان باید فعال تر شوند.
زارع پور بیان کرد: بانوان ۵۰ درصد جمعیت را تشکیل و رای آن ها بسیار موثر خواهد بود‌. ۱۶ کمیته معرفی شده و حداقل ۲۰ گروه ستاد امید در فضای مجازی تشکیل شده است. باید به صورت میدانی کار شود و از روستاها نباید غافل شد.

یکی از افراد حاضر در جمع گفت: بخشی از کار ضعف شورای نگهبان است و باید شورای نگهبان پاسخگو باشد.

یکی دیگر از اعضای جلسه، گفت: انتخابات تا ساعت ۱۲ شب تمدید شد اما بسیاری از شعب اخذ رای ساعت ۱۰ و نیم شب بسته شدند زیرا ادامه رای گیری را به صلاح خود نمی دانستند‌‌.

در ادامه این نشست الهام فرهادی مسئول کمیته حقوقی ستاد بانوان استان ضمن تقدیر از همکاری همه ی مردم و اعتراض به رویه های مرد سالارانه ی بعضی از مدیران ستادی گفت: زنان را دست کم نگیریم، هر مادر می تواند فرزندان خود و همسر و بستگان نزدیکاش را تشویق به شرکت در انتخابات کند.

وی افزود: در این برهه از انتخابات بدلیل تخلفات آشکار اکثر صندوق های رای  در استان مردم رای دهنده در نوبت دوم نادامی شدند و ما باید این آرای اخذ شده را نگهداریم و تلاش کنیم آرای خاکستری و آرای جوانان را بدست بیاوریم.

فرهادی با اشاره مصداقی تشویق سه نفر از همکاران خود و پنج نفر از همسایگانش برای رای دادن ،   برگزاری جلسات مداوم بدون بازخورد در ستادها را رد کرد و پیشنهاد داد هر نفر یک رسانه شود و میدانی  برای بالا بردن آرای دکتر پزشکیان در مرحله دوم انتخابات در روز ۱۵تیرماه  تلاش کند.

منتشر شده در :2024/07/02 - 11:07|شناسه خبر: 92003 50 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه