امروز :یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۵۵:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

ضرورت حضور

اردشیر کیانی سروک فعال سیاسی اصلاح‌طلب طی یادداشتی خطاب به ملت ایران، اظهار داشت: مردم عزیز ایران، کسانی که مثل خودم دور اول رأی نداده اید ، با شما هستم، رای ندادن به منزله رای به اقلیتی است که مسبب وضع امروز جامعه ما هستند.

به گزارش راه ملت؛ اردشیر کیانی سروک از روزنامه‌نگاران توانمند و پیشکسوت و فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادداشتی پیرامون انتخاب اصلح در انتخابات و ضرورت حضور نگاشته است.

یادداشت ذیل وضعیت کنونی کشور ایران، اهمیت و ضرورت شرکت در انتخابات و عواقب عدم شرکت را بررسی نموده است.

متن یادداشت به شرح ذیل است؛

به نام خدا
این روزها همه ما دلزده از شرایط عمومی کشور حال بیمار و نزار ایران را به حال خودش رها کرده ایم و انگار ما جای برخی از مسئولینی نشسته ایم که نگاهشان به این گربه مظلوم همانند گوشت قربانی است،

اول به خودم می‌گویم، ایران این روزها در تدارک رهایی از دست کسانی است که همواره نشان داده اند خیر خواه مردم وایران نیستند .
پس از سقوط غم انگیز بالگرد حامل ریاست جمهور ،پاستور خواستگاران فراوانی به خود دید، چه کسانی که خود دولت در سایه بود و مسبب وضع موجود و چه یاران خراسانی در خیزش های عافیت طلبی !
هرکسی به سهم خود از امام و انقلاب و رهبری هزینه می کرد و خودرا صاحب بلامنازع این خاک مظلوم می‌پنداشت ،در این میان ترک ساده دلی که دلش برای زنده بودن این خاک می تپید با افتخار خود را فدای ایران کرد و با اطمینان به شرایط حاکم ، پا به میدان مبارزه نهاد .
تمام تلاشش را در طبق اخلاص گذاشت تا توانست تعدادی که هنوز از پس اختلاس ها و بی عدالتی ها و ایضا دیگر ناکار آمدی ها امیدکی به اصلاح نظام سیاسی داشتند وارد عرصه انتخاب کنند،اما بخش اعظم جامعه به باور خودشان عمل کردند و پای صندوق نیامدند ،هر کسی دلیل خودش را داشت و ظاهرا همه هم ذی حق بودند آن یکی می‌گفت انتخاب بی فایده است دیگری می‌گفت نظام سیاسی به بن بست خورده و جمعی می گفتند دولت های در سایه معضل این کارزار است و…….. الغرض با همه کمبود ها و کاستی ها و اعمال نظرها و با حضور برخی فرمانداران بی تقوا ، مردم توانستند با اختلاف نزدیک به یک میلیون از رقبای پنجگانه پیشی بگیرند و این کارزار را  به مرحله دوم برسانند.

حال در چنین شرا یطی که بیمار به تنفس مصنوعی دچار است ، خانواده ها در عذاب از تامین مایحتاج روزمره،  اجاره خانه،  قسط وام و بیماری های رایج که طبق وظیفه می بایست این رنجها را،  دولت با رفع موانع توسعه و اجرای برنامه های تدوین شده مدیریت کند و باری از دوش قشر آسیب پذیر جامعه بردارد تا پدران و نان آوران شرمنده ی  میلیونها فرزند خود نشوند ، برای عبور از این بحران و نجات میهن به چه چیزی نیاز داریم.؟؟

نیاز امروز ما یک انتخاب خوب است

ما در شرایط تحریم و کاسبان تحریم در تدارک رخش زین کرده داستان سرایی می کنند،  من نمی گویم که پزشکیان شق القمر می کند اما اگر هنوز کمی باور و صداقت در میان ما مانده باشد مسعود پزشکیان در طول دوران خدمتش چه زمانی که در استانها مسئولیت داشت ، چه الان که وزیر بوده و نماینده مجلس ،خلف وعده ازش ندیده ایم .

با اعمال همین شناخت، عرض می کنم چنانچه ایشان از صندوق انتخاب ملت بیرون بیاید یقین دارم یا به وعده هایش عمل میکند یا در مقابل اراده های ضد ایرانی استوار ایستاده گی می کند .

مردم عزیز ایران، کسانی که مثل خودم دور اول رأی نداده اید ، با شما هستم، رای ندادن به منزله رای به اقلیتی است که مسبب وضع امروز جامعه ما هستند.

رای ندادن یعنی خواهان تداوم وضعیت معیشتی موجود هستیم ،

رای ندادن یعنی اخراج نخبگان و اساتید مجرب از دانشگاهها

رای ندادن یعنی  سردرگمی بیشتر جوانان این ملک

رای ندادن یعنی، ریزش ارزش های جامعه ی زنان  و …..

با اتکا به خدا و رای مردم براساس آمار،  کسانی که در انتخابات اول شرکت نکردند، اگر هر نفر که رای داده بتواند فقط دونفر را قانع کند که برای برون رفت از شرایط شکننده امروز، جمعه ۱۵تیرماه  به صندوق اعتماد کنند .

حتم دارم اوضاع از این که هست بهتر خواهد شد و ما در مقابل وجدان و شرف و میهن خود حداقل به آرامش خواهیم رسید

دولت در برگزاری انتخابات باید تمام تلاشش را بکند که مشارکت حداکثری را رقم بزند البته نه از نوع مشارکتی که در فرمانداری باشت رقم خورد که این مطلب در حال بر رسی است و بزودی نتیجه آن را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

وعده ما جمعه ۱۵تیرماه صندوق رای:

مسعود پزشکیان، طبیب ایران

منتشر شده در :2024/07/04 - 08:07|شناسه خبر: 92080 54 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه