امروز :دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۳:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استعدادیابی فوتبال نوجوانان منطقه ۵ کشور(بانوان) به میزبانی هیات فوتبال استان در یاسوج

استعدادیابی فوتبال نوجوانان منطقه ۵ کشور(بانوان) با حضور استان های کرمان،اصفهان،یزد،چهارمحال و‌ بختیاری،خراسان جنوبی و دو تیم هم از استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی هیات فوتبال استان در یاسوج پایتخت طبیعت ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه خبری پیوارنیوز؛ استعدادیابی فوتبال نوجوانان منطقه ۵ کشور(بانوان) با حضور استان های کرمان،اصفهان،یزد،چهارمحال و‌ بختیاری،خراسان جنوبی و دو تیم از استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی هیات فوتبال استان در یاسوج پایتخت طبیعت ایران برگزار خواهد شد.

سرپرست دبیری هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:در این استعدادیابی فستیوال که با حضور سرکار خانم مهینی مسئول استعدادیابی رده های پایه فدراسیون و سرکار خانم قشلاقی مدیر اجرایی پروژه استعدادیابی و ۵ نفر از استعدادیاب های استان برگزار خواهد شد، بازیکن ها ارزیابی شده و افراد نخبه و شایسته انتخاب شده و به اردوهای تیم ملی نوجوانان بانوان‌دعوت خواهند شد.

سیدشهرام رضایی زاده افزود: امیدواریم که بازیکن های توانمند استان از این موقعیت نهایت استفاده رو برده و‌ شاهد حضور بازیکن های مستعد از استان در تیم های ملی پایه باشیم.

منتشر شده در :2024/09/05 - 11:09|شناسه خبر: 93149 91 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه