امروز :شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۵۹:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بسترها و زیرساخت‌های لازم جهت تولید و اشتغال در کهگیلویه‌و‌بویراحمد فراهم بوده است

نشست کارگروه تامین مالی واحدهای تولیدی از محل منابع تبصره ۱۸ تخصیصی استان با حضور نمایندگان معاونت هماهنگی اموراقتصادی استانداری ، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ، اتاق بازرگانی،صنایع ، معادن و کشاورزی یاسوج ، بانک‌های عامل و صنعتگران متقاضی در شهرک های صنعتی خان احمد باشت و چهاربیشه گچساران برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد ، سید صدرا درست گفت: در راستای پایش مشکلات و درخواست‌های تولیدکنندگان و صنعتگران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در تامین مالی و توزیع هدفمند منابع مالی تبصره ۱۸ استان ، جلسات این کارگروه در جهت تسهیل و رفع موانع تولید به‌صورت میدانی در شهرک‌های صنعتی برگزار می‌شود تا بتوانیم در مسیر توسعه و پیشرفت استان گام‌های مؤثری برداریم.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: دیدار چهره به چهره با تولید کنندگان ضمن تقویت روحیه کار و تلاش در این قشر، مسائل و خواسته‌های آنان بصورت دقیق بررسی تا در روند اختصاص منابع و رفع موانع تولید آنان تسریع گردد .

درست تأکید کرد: خواسته‌های مطرح‌شده توسط تولیدکنندگان در حوزه تامین مالی دسته‌بندی ، از طریق این کارگروه پیگیری و رسیدگی می‌شود و تا حصول نتیجه نهایی و گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان پیگیری خواهد شد.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بسترها و زیرساخت های لازم جهت تولید و اشتغال در استان فراهم بوده آمادگی ارائه خدمت در سریعترین زمان ممکن به فعالین اقتصادی و متقاضیان سرمایه گذاری با در چارچوب قوانین و مقررات در استان کهگیلویه و بویراحمد را داریم.

منتشر شده در :2024/09/24 - 01:09|شناسه خبر: 93369 34 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه