امروز :شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۵۴:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اهداء ۲۰۰ بسته نوشت افزار به فرزندان زندانیان نیازمند زندان دهدشت

با مشارکت کمیته امداد و انجمن حمایت زنانیان دهدشت و مساعدت خیرین و نیکوکاران ۲۰۰ بسته لوازم اتحریر به دانش آموزان زندانیان نیازمند دهدشتی اهداء شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد مراد کار اندیش رئیس زندان دهدشت با اعلام این خبر افزود: همزمان با با بازگشایی مدارس با صرف هزینه ای قریب به ۲۰۰ میلیون تومان از طرف خیرین و نیکوکاران و انجمن حمایت زندانیان شهرستان کهگیلویه۲۰۰ بسته حمایتی از اقلام لوازم تحریر بین دانش آموزان خانواده زندانیان نیازمند زندان دهدشت توزیع شد.
کاراندیش خاطر نشان کرد: از آنجائیکه سرپرست خانواده در زندان بسر می‌برد خود را موظف و مکلف به حمایت مادی و معنوی از خانواده‌های زندانی می‌دانیم لذا با حمایت ویژه دادستان محترم شهرستان و سرکشی‌های مداوم و بررسی وضعیت خانواده‌های معسر زندانیان در حد توان نسبت به مرتفع نمودن مشکلاتشان اهتمام جدی خواهیم داشت.
وی در ادامه عنوان داشت: در آستانه بازگشایی مدارس با مشارکت انجمن حمایت زندانیان و مساعدت کمیته امداد حضرت امام شهرستان این بسته های آموزشی تهیه که ما بین دانش آموزان نیازمند زندانیان توزیع می شود.

منتشر شده در :2024/09/25 - 01:09|شناسه خبر: 93372 28 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه