امروز :یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۵۵:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آزادی سه زندانی جرائم غیر عمد با حضور دادستان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد

با حضور سید وحید موسویان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ستاد دیه زمینه آزادی سه نفر از محکومین مالی غیر عمد از زندان فراهم شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی ستا دیه استان کهگیلویه ‌وبویراحمد؛ در نشست مشترک دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیژنی مدیر کل زندان ها و فلاحتی مطلق مدیر نمایندگی ستاد دیه زمینه آزادی سه نفر از محکومین مالی با بدهی دو میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان از زندان فراهم گردید.

علی عباس فلاحتی مطلق با اعلام این خبر افزود:با همراهی و همکاری خوب دادستان جدید مرکز استان در نشست مشترک با ایشان ضمن گزارشی از عملکرد ستاد دیه ، پرونده سه نفر زندانی جرائم غیر عمد بررسی و با اهداء یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات و منابع ستاد دیه از زندان آزاد شدند.

وی بیان کرد:سیاست ستاد دیه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است و به طور مستمر نسبت به آزادی زندانیان آبرومند که مرتکب جرائم غیر عمد مالی شده اند اقدام می کند.

فلاحتی مطلق در نشست با دادستان مرکز استان عنوان داشت: از آنجائیکه زندانی محصول همه جامعه است خوب است همه نهادها و دستگاههای اجرایی و خیرین و نیکوکاران بالاخص بانکها در اعطاء تسهیلات برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد همکاری و همراهی بیشتری داشته باشند.

سید وحید موسویان دادستان مرکز استان نیز در این دیدار ضمن اظهار خرسندی از فعالیت و اقدامات خوب ستاد دیه عنوان داشت: کمک به آزادی زندانی غیر عمد حمایت از خانواده اوست چرا که اگر سرپرست در حبس باشد قطعاً مشکلاتی برای خانواده او بوجود می آید، لذا اهتمام و همکاری ما با ستاد دیه و شکات پرونده های مالی در کمک به زندانیان جرائم غیر عمد و محکومین مالی است.

منتشر شده در :2024/10/06 - 03:10|شناسه خبر: 93485 12 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه