امروز :جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۵۵:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

باهدف نقش آفرینی سایر دستگاهها در خصوص تعلیم و تربیت کهگیلویه و بویراحمد انجام شد:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه آزاد اسلامی استان

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: باهدف نقش آفرینی سایردستگاهها درخصوص تعلیم و تربیت تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی استان منعقد شد.

به گزارش راه ملت؛ محمد جمالی درآیین امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،گفت: در راستای بهره مندی ازتوانایی های علمی و توسعه همکاری های فرهنگی ، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی تفاهم نامه ای با دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد منعقد کردیم.
جمالی تصریح کرد: برگزاری اردوهای علمی، بازدید دانش آموزان از مراکز علمی وکارگاهی تحت پوشش دانشگاه آزاد استان، استفاده از ظرفیت تجهیزات آزمایشگاهی کارگاههای فنی و صنعتی دانشگاه آزاد با هدف برگزاری دوره های کارآموزی و کارورزی هنرجویان هنرستانها، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و …، ازجمله موضوعات این تفاهم نامه است.
وی با اشاره به اینکه این تفاهم نامه دوساله و دارای ۹ ماده است بیان کرد: برقراری امکان تعامل همکاری و هم افزایی بین دانشگاه و اداره کل به منظور تجمیع توانایی نیروی انسانی و ظرفیت‌های متقابل علمی فنی و آزمایشگاهی جهت دستیابی به اهداف سازمانی طرفین ،ارائه خدمات علمی و آزمایشگاهی و کارگاهی مورد نیاز، تهیه و تبادل عناوین تحقیقاتی مورد نیاز طرفین و در اولویت قرار دادن دانشگاه در انجام پروژه‌های تحقیقاتی که دانشگاه در آن زمینه دارای تجارب و توان علمی کافی است،همکاری متقابل و موثر و انتقال تجربیات در تاسیس و راه اندازی مراکز تحقیقاتی شرکت‌های دانش بنیان ومعرفی دانشجویان دانشگاه جهت گذراندن واحد درس کارآموزی به اداره آموزش و پرورش از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز اظهار کرد: آموزش و پرورش مهمترین دستگاه تربیتی کشور است و بیشترین جامعه پذیری در آموزش و پرورش صورت می گیرد.
محمد کاظم کاوه پیشقدم افزود:دانشگاه آزاد اسلامی با تاسیس دانشکده مهارت به سمت مهارت محوری حرکت می کند که دانشجویان حداقل در دوران تحصیل با یک مهارت آشنا شوند.
وی با بیان اینکه این تفاهم نامه با ماهیت علمی پژوهشی بین دو دستگاه به امضا رسیده است گفت: انعقاد این تفاهم نامه ها فرصت خوبی برای تعامل و همکاری آموزش وپرورش و دانشگاه آزاد اسلامی در بخشهای مختلف است.
در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل آموزش وپرورش استان و دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد به امضاء رسید.

منتشر شده در :2024/10/07 - 08:10|شناسه خبر: 93502 44 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه