امروز :جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۰۲:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌و‌بویراحمد؛

پایگاه خبری “باهنده” رونمایی شد

پایگاه خبری تحلیلی باهنده با هدف ارتقای آگاهی اجتماعی مطالبه و پیگیری موضوعات فرهنگی و هنری رونمایی شد.

به گزارش اختصاصی راه ملت؛ این آیین در محل کافه نافه نادری یاسوج با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برگزار شد.

امین درخشان در این آیین با اشاره به بیان اهمیت رسانه، عنوان کرد: رسانه امروز در مسیر یک سرعت تندتر قرار دارد و طبیعی است که همه معادلات فرهنگی سیاسی و کلیت موضوعات بخش اصلی به رسانه برمی‌گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌و‌بویراحمد، بیان کرد: برخی بر اهمیت رسانه واقف نیستند و می‌طلبد اهمیت، قدرت و اثرگذاری رسانه به خوبی برای مردم تبیین شود.

درخشان با اشاره به آمار بالای رسانه‌های کهگیلویه‌و‌بویراحمد، بیان کرد: یکی از ضعف‌های جدی روند ساماندهی و سازماندهی رسانه در سطح کشور نقش کمرنگ استان‌ها است که هرکسی درخواست می‌دهد بدون هیچ رزومه رسانه‌ای یا فرهنگی پذیرش می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌و‌بویراحمد، عنوان کرد: همواره به این روند معترض بودیم و اینکه رشد بی‌رویه رسانه‌ها موجب کم شدن توان حرفه ای رسانه‌ها شده است و در هیچ دوره‌ای در این راستا قصوری بر عهده استان‌ها نیست.

درخشان، بیان کرد: از سال گذشته بخشی از روند تایید صلاحیت را به استان‌ها واگذار کرده‌اند و در ۶ ماهه اول امسال کمتر از ۵ رسانه تایید شدند در حالی که بیش از ۱۰۰ نفر درخواست داده بودند.

وی با تاکید بر اینکه خیلی از رسانه‌های جدید را مجوز نمی‌دهیم، افزود: استان به نسبت جمعیت و در قیاس با استان‌های فارس و اصفهان بیش‌ترین درخواست صدور مجوز برای ثبت رسانه را دارند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه رسانه بر دو رکن اخلاق حرفه‌ای و توانایی، انسجام و جریان‌سازی رسانه‌ای استوار است، تصریح کرد: سعی کردیم به مولفه‌های آموزشی رسانه‌ها توجه شود و تاکنون دوره‌های آموزشی مختلفی برای اصحاب رسانه استان برگزار شده است.

درخشان با بیان اینکه یک خلا جدی در عرصه رسانه توجه به قابلیت‌های هنری بود، بیان کرد: آقای خرم آزادی باتوجه به سابقه هنری که دارند می‌توانند در این مسیر موفق باشند و در این پایگاه خبری همه بخش‌های هنری پیش‌بینی شده است.

وی، ابراز کرد: هنرمندان برای تامین خوراک این رسانه پیش قدم شوند تا به رشد و بالندگی برسد.

گفتنی است حجت‌الاسلام و المسلمین خرم‌روز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، مقدم شهردار سابق یاسوج، زارع پور مدیرکل اسبق آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد، اردشیر کیانی سروک از پیشکسوتان رسانه و خرم‌آزادی مدیر مسئول سایت باهنده در این آیین رونمایی به سخنرانی پرداختند‌.

در پایان از سایت خبری باهنده رونمایی شد.

منتشر شده در :2024/10/08 - 03:10|شناسه خبر: 93529 37 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه