سید مجتبی حسینی مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد، با هدف رسیدگی به شکایات و پیگیری مسائل ومشکلات مردمی در برنامه سامد حضور یافت.
به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی؛ مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد در این برنامه مستقیماً به تماسهای تلفنی شهروندان پاسخ داد و به مشکلات آنان در حوزه مسائل بانکی رسیدگی کرد.
حسینی در حاشیه این برنامه، با تشریح اهداف حضور خود در «سامد» این اقدام را گامی موثر در جهت تحقق شعار مردمیسازی و افزایش رضایت مشتریان دانست.
وی افزود: «حضور در چنین برنامههایی فرصت ارزشمندی است تا بدون هیچ واسطهای، صدای هم استانیها را بشنویم و مشکلات پیشآمده را مستقیماً پیگیری کنیم و در سریعترین زمان ممکن راهحلی برای آنها بیابیم. این رویکرد در راستای شفافیت و مسئولیتپذیری بانک توسعه تعاون در قبال مردم است.»
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: «رسیدگی به مشکلات و دغدغههای مردم، اولویت اصلی این بانک است و برنامههایی مانند «سامد» بستری ایدهآل برای تعامل مستقیم و بهبود کیفیت خدمات هستند.»
اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:
ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir
تماس مستقیم : 09120139712