امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۳۷:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بعد از بازديد و رفع برخي مشكلات

تقدیر اعضای کتابخانه آیت‌الله‌ ملک‌حسینی از حسن نوروزی

تقدیر اعضای کتابخانه آیت‌الله‌ ملک‌حسینی از حسن نوروزی

پس از یک هفته و با پیگیری مشکلات و رفع برخی از آنها، اعضای کتابخانه با تهیه دست نوشته ای از وی قدردانی نمودند.

راه ملت:

اعضای کتابخانه آیت‌الله‌ ملک‌حسینی از حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تقدیر نمودند.

به گزارش ، پس از آنکه هفته گذشته نوروزی و معاونینش چهت بررسسی مشکلات کتابخانه های استان به کتابخانه آیت‌الله‌ ملک‌حسینی رقفتند، پس از یک هفته و با پیگیری مشکلات و رفع برخی از آنها، اعضای کتابخانه با تهیه دست نوشته ای از وی قدردانی نمودند.

خبر این دیدار که در سایت کتابخانه استان درج شده است به شرح زیر است

به‌منظور بررسی مشکلات فضا و کمبود تجهیزات کتابخانه‌های عمومی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از کتابخانه مرکزی آیت‌الله‌ ملک‌حسینی(ره) یاسوج بازدید نمود.

در بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد از اداره کتابخانه‌ها بر رفع مشکلات فضای فیزیکی این اداره تاکید شد. به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، روز چهارشنبه (۱۲خرداد) حسن نوروزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه استان به همراه زینب قربانی، مدیرکل کتابخانه‌ها طی بازدیدی از بخشهای مختلف کتابخانه مرکزی، از نزدیک با مسائل و مشکلات این کتابخانه آشنا شدند.

مدیرکل کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار به مشکلات و کمبود‌های کتابخانه‌ مرکزی یاسوج اشاره کرد و گفت: این کتابخانه بیشترین عضو و مراجعه‌کننده را دارد و چون اداره‌کل کتابخانه‌ها فاقد فضای فیزیکی مناسب و ملکی است در کتابخانه مرکزی قرار گرفته، به همین خاطر ما با کمبود فضای مناسب جهت مطالعه اعضا روبه‌رو هستیم.

نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد، در این دیدار انسان‌سازی را مقدم بر جامعه‌سازی دانست و گفت: با آکاهی و دانایی که کتاب در اختیار بشر می‌گذارد انسان‌سازی حاصل می‌شود و تمام تلاش مسئولان این است تا با فراهم نمودن زیرساخت‌های آموزشی شاهد رشد و بالندگی جوانان استانمان باشیم.

وی بااشاره به اینکه گسترش فضای کتابخانه، ارتقاء سرانه مطالعه را در پی خواهد داشت افزود: به‌منظور افزایش خدمات‌رسانی کتابخانه‌های عمومی، نیازهای این اداره را در اولویت قرار می‌دهیم.

در این دیدار تعدادی از اعضا نیز مشکلات کتابخانه‌های عمومی را بیان کردند و خواستار همکاری مسئولین با کتابخانه‌های عمومی شدند.

در پایان حسن نوروزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از بخشهای مختلف کتابخانه مرکزی آیت‌الله ملک‌حسینی(ره) یاسوج بازدید بعمل آورد و با اعضای کتابخانه به گفت و گو پرداخت.IMG_2217 IMG_2218 IMG_2219 IMG_2221 IMG_2222 IMG_2226 IMG_2228 IMG_2230 IMG_2233 IMG_2238 IMG_2239 IMG_2240 IMG_2245 IMG_2247 IMG_2249 IMG_2251 IMG_2255 IMG_2256 IMG_2259 IMG_2260 IMG_2264 IMG_2272 IMG_2273 IMG_2462

منتشر شده در :2016/06/11 - 05:06|شناسه خبر: 28086 601 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه