امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۲۱:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

همتی از جنس جهاد:

اقدام شایسته خیرلنده ای برای هم شهری هایش

اقدام شایسته خیرلنده ای برای هم شهری هایش

این خیر لنده ای گفت: آنچه که برای خرید دستگاه سونوگرافی شهرستان لنده هزینه شد متعلق به خود مردم بود.

راه ملت:

،دکتر سید رضا یزدانپرست خیرهم استانی و فرزند شایسته شهرستان لنده در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهارکرد: وقتی مردم شهرستان لنده را می دیدم که ساعت 4صبح برای رفتن به دهدشت در سرمای سوزان زمستان به دهدشت می رفتند تا نوبت سونوگرافی بزنند خود را به عنوان فرزند این شهرستان هرگز نمی بخشیدم و وقتی از سوی شورای شهر لنده پیشنهاد خرید این دستگاه داده شد خود پیشگام این حرکت دانستم.

وی افزود: تلاش و پیگیری های قابل تقدیر اعضای شورای اسلامی شهرلنده در خرید دستگاه سونوگرافی به گونه ای بود که به مدت یک هفته در تهران به دنبال رایزنی های گسترده به جهت خرید آن بودیم.

دکتر سید رضا یزدانپرست خیرهم استانی و فرزند شایسته شهرستان لنده تصریح کرد: تلاش های زیادی صورت گرفت تا یکی از بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه های سونوگرافی که نیاز مردم شهرستان لنده را تا 10سال آینده تامین خواهد کرد را خریداری و در اختیار مردم این شهرستان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: قیمت نهایی این دستگاه بیش از 280میلیون تومان بود که با همکاری و مساعدت برخی از دوستان با 150میلیون تومان برای مردم فهیم شهرستان لنده خریداری شد.

این خیر هم استانی گفت: مبلغ 100میلیون تومان به همت مجمع خیرین سلامت تامین و 50میلیون باقی مانده را باهدف رایگان بودن خدمات برای ایتام بنده تقبل کردم که خوشحال و خرسندم که توانستم قدمی در راه خشنودی مردم شهرستان و ایتام بردارم.

وی در ادامه از معلمان خود که باعث ترویج فرهنگ ایثار و خدمت بودند نیز تقدیر و تشکر کرد.

دکترسید رضا یزدانپرست متخصص پوست و مو و تنها دارنده مدرک از سازمان جهانی پیوند مو در استان (ISHRS ) است که از فرزندان روحانی برجسته شهرستان لنده حجت الاسلام سید زکریا یزدانپرست می باشند.

انتهای پیام/غ

سیداسماعیل میری

منتشر شده در :2016/06/24 - 05:06|شناسه خبر: 28286 836 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه