امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۲۶:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جام بسیج دانشجویی استان

مسابقات فوتسال جام بسیج دانشجویی دانشگاه های مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد با قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به پایان رسید.

به گزارش راه ملت، ‪مسئول تربیت بدنی ناحیه بسیج دانشجویی استان در حاشیه اختتامیه این مسابقات گفت: جایگاه شور و شادی و شعف جزء جدانشدنی از نسل جوان است و این شور و شعف لازمه جوانی و دانشجو بودن است. اعتقاد ما بر این است دانشجویی باید در فضای شاداب و سالم به فعالیتهای علمی و فرهنگی و اجتماعی بپردازد

احسان همتی افزود: یکی از برنامه های سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های ورزشی و تربیت بدنی است که از جمله آن میتوان به جام های مختلف بین دانشگاهی در استان اشاره کرد.

وی ابراز داشت: نخستین جام فوتسال بسیج دانشجویی در سال ۱۴۰۱ در بین دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، در این دوره از مسابقات هشت تیم از دانشگاه‌های مرکز استان با شرکت بیش از ۹۰ نفر از دانشجویان در این جام حضور داشته و به رقابت پرداختند.

همتی گفت: مراسم اختتامیه این جام با حضور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان و برخی از مسئولین فرهنگی دانشگاهی و با حضور معاونت تربیت بدین بدنی سپاه فتح استان در سالن دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد و دو تیم پیام دانشگاه پیام نور مرکز استان و دانشگاه علوم پزشکی به فینال راه یافتند.

وی ابراز داشت: در پایان با حضور مسئولین بسیج دانشجویی و دانشگاهی از تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به عنوان تیم قهرمان با اهدای مدال و جام قهرمانی و از تیم دانشگاه پیام نور مرکز استان به عنوان تیم نایب قهرمان با اهدای مدال و لوح تقدیر و از تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج عنوان تیم اخلاق این دوره تجلیل به عمل آمد.

سید مسعود پرهیزگاری مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان نیز در حاشیه برگزاری این مسابقه گفت: از اولویت های ما در سازمان بسیج دانشجویی ایجاد شور و شعف و نشاط در بین دانشجویان دانشگاه هاست و همراهی و تعامل مسئولین تربیت بدنی در دانشگاه در برنامه های سازمان بسیج دانشجویی استان است

وی عنوان کرد در این باره برنامه های متفاوتی از جمله برگزاری اردوهای یک روزه و اردو های تفریحی و زیارتی و برگزاری مسابقات ورزشی شادی آفرین مختلف جزو برنامه های بسیج دانشجویی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری بسیج

منتشر شده در :2022/05/27 - 06:05|شناسه خبر: 74611 512 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه