امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۴۱:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدال نقره آسیا بر گردن ستاره کهگیلویه و بویراحمدی کشتی ایران/آذرشب خوش درخشید

«سیدرضا آذرشب» نایب‌قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا شد.

به گزارش راه ملت، رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا، در حالی در روزهای ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه به میزبانی شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد که «سید رضا آذرشب» کشتی‌گیر ارزشمند کهگیلویه و بویراحمدی، توانست موفق به کسب مدال نقره در این دوره از مسابقات آسیایی شود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، سیدرضا آذرشب در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر مقابل کامرانبک اوتکیروف از ازبکستان به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر یک بیبیت کوراگانوف از قزاقستان را از پیش رو داشت و به دیدار فینال راه یافت.

سید رضا آذرشب موفق شد با کسب مدال نقره مسابقات کشتی قهرمانی آسیا، نام خود را به عنوان پرافتخارترین کشتی‌‌گیر کهگیلویه و بویراحمدی و اولین کشتی‌گیر دارنده مدال نقره قهرمانی نوجوانان آسیا در تاریخ این استان به ثبت برساند.

«سجاد جوشن» مربی این کشتی‌گیر ارزنده کهگیلویه و بویراحمدی، در پیامی، این موفقیت بزرگ را به همه مردم استان به‌‌ویژه جامعه بزرگ ورزش تبریک گفت.

پایگاه خبری راه ملت، نیز این موفقیت بزرگ را به «سید رضا آذرشب» و «سجاد جوشن» مربی وی و همچنین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه مردم شهرستان کهگیلویه تبریک می‌گوید.

منبع: سفیر یاسوج

منتشر شده در :2022/06/20 - 07:06|شناسه خبر: 75959 249 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه