امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۴۰:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به مناسبت هفته بزرگداشت تربیت بدنی و ورزش؛ همایش ورزش‌های همگانی ویژه بانوان شاغل در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به مناسبت هفته بزرگداشت تربیت بدنی و ورزش، همایش ورزش های همگانی ویژه بانوان شاغل در ادارات استان برگزار شد.

به گزارش راه ملت به مناسبت هفته بزرگداشت تربیت بدنی و ورزش، همایش ورزش های همگانی ویژه بانوان شاغل در ادارات استان برگزار شد.

عاطفه سادات مدبرنژاد مدیرکل امورزنان و خانواده در این همایش ضمن مهم برشمردن سلامت زنان به عنوان محور خانواده، اظهار داشت: سلامت جامعه در گرو سلامت افراد جامعه است و نقش زنان و مادران به عنوان محور سلامت خانواده بسیار مهم می باشد.
وی افزود: حضور بانوان شاغل در این همایش بسیار پررنگ بوده و این امر نشان دهنده دغدغه مندی بانوان پرتلاش در حوزه سلامت و نشاط اجتماعی است. مدبرنژاد بر لزوم تداوم چنین برنامه هایی در جهت ارتقا سلامت و نشاط زنان تاکید کرد و بیان داشت: دفتر امور زنان و خانواده در برنامه ریزی های سالانه، این نکته را در نظر گرفته و ذیل کارگروه نشاط اجتماعی، چنین برنامه هایی گنجانده خواهد شد.
این همایش در بخش های مختلفی از جمله غربال گری سرطان سینه، نرمش های صبحگاهی، مسابقه دارت، مسابقه طناب کشی و فریزبی برگزار شد و‌ به برندگان جوایزی اهدا شد.

منتشر شده در :2022/10/23 - 07:10|شناسه خبر: 80125 318 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه