امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۵۲:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار بویراحمد:

قانون فصل‌الخطاب تمامی امور است

فرماندار بویراحمد گفت: اکنون فصل دوستی و همدلی بوده و اینکه برخی بر طبل مخالفت می‌کوبند کار درستی نیست، قانون فصل‌الخطاب است همه باید تمکین کنند.

راه ملت:سید محمدکاظم نظری ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری سال ۹۵ با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رجب در بخش اول سخنان خود با اشاره به اینکه سال ۹۴ با خوبی‌ها و بدی‌هایی به پایان رساندیم برگزاری انتخابات را از مهمترین اقدامات در سال گذشته عنوان کرد و گفت: در سال ۹۴ انتخابات مهم، دشوار و سرنوشت‌سازی را برگزار کردیم که به خوبی به اتمام رسید.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه اعتقاد داریم که انتخابات ۹۴ یک انتخابات سالم با حداقل تخلفات ممکن بود، اظهار کرد: بزرگان نظام در راس همه آن‌ها حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر سالم برگزار شدن انتخابات تاکید موکد داشتند.

رئیس شورای اداری بویراحمد سخنان رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه بی‌طرف در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را گواه سالم برگزار کردن انتخابات عنوان کرد و گفت: فصل‌الخطاب همه مسائل و حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص انتخابات اصل قانون و بیانات مقام معظم رهبری است لذا همه باید به قانون تمکین کنند.

وی با تاکید بر اینکه گواه و شاهد ما در سالم برگزار کردن انتخابات دستگاه‌های امنیتی بودند که بر همه مسائل اشراف داشتند، گفت: ناظران شورای نگهبان و بازرسان، تمامی صندوق‌های رای را شمارش کردند و در پنج آیتم به عنوان داور انتخابات بویراحمد را بررسی کردند.

نظری خاطرنشان کرد: بازرسان و ناظران شورای نگهبان مدارک و مستندات معترضین به انتخابات را مورد بررسی قرار دادند و شمارش مجدد صندوق‌ها در دستور کار این هیئت قرار گرفت که در نهایت نتیجه نهایی توسط شورای نگهبان اعلام و منتخب مردم معرفی شد.

فرماندار بویراحمد با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها در زمان انتخابات و پس از اعلام نتایج اولیه اظهار کرد: اکنون فصل دوستی و همدلی بوده و اینکه برخی معترضین انتخابات بر طبل مخالفت می‌کوبند اصلا کار درستی نبوده لذا در صورتی که قانون فصل‌الخطاب است همه باید تمکین کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان بویراحمد انتخابات ۹۴ را بی‌سابقه‌ترین انتخابات در شایعه‌‍پراکنی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با همه سنگ‌اندازی و شایعه‌پراکنی در سطح دو شهرستان بویراحمد و دنا انتخابات سالم و با امنیت کامل برگزار کردیم.

نظری از تمامی عوامل و دست‌اندرکاران انتخابات تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده همه مسئولان و مدیران با همدلی و تعامل دو سویه در راستای منویات رهبری گام برداریم.//فارس

 

منتشر شده در :2016/04/12 - 02:04|شناسه خبر: 26064 3040 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه