امروز :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۰۹:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به قلم اسماعیل وارثی: جوابیه‌ای به سخنان و دروغ پردازی‌های اخیر در بحث مقایسه حسن روحانی و آیت‌الله رییسی

با توجه به سخنان و دروغ پردازی های اخیر در بحث مقایسه حسن روحانی و آیت الله رییسی، حجت الاسلام شیخ اسماعیل وارثی در هشت بند جواب این سخنان را ذکر کردند.

به گزارش راه ملت: جوابیه ها به شرح زیر هستند:

۱- ظاهرا دروغ و دروغ پردازی از ابزار کار اصلاح طلبان است و به هر شیوه سخیف برای مضمصه کردن دوباره هواپیما سواری و چشیدن حس وعلاقه بچگانه  هوا قوقو( هواپیما ) متوسل میشوند.

۲- در سایت دانشنامه آزاد ( ویکی پدیا – که اتفاقا بیگانه هم هست – ) رئیسی را جستجو کنند تا دروغ بودن( تحصیلات دانشگاهی یافت نشد)  اثبات شود. یا اینها سواد اینترنتی جستجو در گوگل و ویکی پدیا را بلد نیستن یا مغرضند.

۳- یک هیات علمی دانشگاه که این همه سمت و مسئولیت های اجرایی بالا را ( ماشاالله … ) با هم ندارند و عمده فعالیت آموزشی و  دوسوم وقت مفیدش به کارهای علمی و پژوهشی گذرانده میشود، به ندرت می‌توانند در یک سال سه کتاب تالیف و آماده نمایند، متعجبم شیخ ما با این همه مشغله و سمت و مسئولیت، پی در پی ادامه تحصیل در خارج از کشور داده و همزمان به تالیف و تحقیق و تفحص مشغول … !!!  واعجبا !! و وا اسفا! به نظام و جنگ با اینگونه مسئولین وقتش.

۴- نوشته اند تا ۷۹ نماینده مجلس و نایب رئیس، از طرفی اشاره کرده اند ۷۳ تا ۷۷ اخذ ارشد و دکتری در خارج از کشور !!! سوال جالب اینجاست که این همزمانی چگونه اتفاق افتاده؟!؟ یا از رانت دولتی و بورسیه بهره گرفته یا ازامکانات پروازی مداوم دولتی …. با حقوق نمایندگی آن زمان، این (چند هندونه برداشتن با یه دست ) کار شیخ حسن نیست.

۵- ادعای جبهه رفتن برخی ها، منتی نیست برای مردم که همیشه سهم و سهم خواهی میکنن، اگه جبهه رفته اند از امتیازات آن برای انتصابات و بورسیه های تحصیلی استفاده کرده اند  و کماکان از مزایای آن در خیلی جاهای امتیاز آور استفاده میکنند .! از طرفی نسل سوم انقلاب که جنگ نرفته ( یعنی نتوانسته اند یا نبوده اند ) ولی تبعات و اثرات مخرب جنگ را چشیده و بعد از آن زیر چرخ های دولت سازندگی له شده اند، آیا نسبت به انقلاب و نظام نقشی نداشته اند .؟؟؟! یا امام خمینی که در میدان جنگ نبوده، نعوذ باالله نقشی در نظام نداشته !!؟ ضمن آنکه شیخ حسن روحانی و امثالهم همیشه در سایه عافیت جنگ نشسته و خنکای اتاق فرماندهی را چشیده و نهایتا، جام زهر را به بنیانگذار انقلاب خوراندن … !!  فراموش نکنیم شمر جانباز صفین بود .. !!درمثال مناقشه نیست.

۶- روباه مکار و پیر خرفت استعمار، انگلیس خبیث، همیشه با برنامه در کشورهای دیگر بویژه مسلمان، فعالیت و حرکت می‌کند و کوتاه ترین برنامه او حداقل ۳۰ ساله است، مطالعه خاطرات مستر همفر جاسوس انگلیس و نفوذ او در حوزه علمیه و ۱۵ سال تحصیل و تحقیق و سریال کیف انگلیسی و یتیم خانه ایران و داستان سید محمد باب و … ما را بیدار و هوشیار می‌کند که هنوز افرادی حتی در لباس های موجه و سمت های انقلابی و سیاسی میتوانن یکی از تربیت شده های ناخواسته سیاستهای کثیف آن دولت خبیث و ملعون باشند که ۲۰ یا سی سال روی آنها برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده

۷- بنی صدر فرمانده جنگ بود ولی ولد نامشروع مادر استعمار بود که پس از خیانت به کشور، به دامان خون آلود مادرش انگلیس و آغوش مسموم فرانسه پناه برد در حالیکه رکورد شکن کسب آرا ریاست جمهوری در منطقه در زمان خود بود.

۸- شیخ حسن روحانی  که از خرابی در گذشته و عقب ماندگی صحبت می‌کنند آیا گذشته را منهای خودش در نظر میگیرد؟! یا از ایشان باید پرسید در طی سه دهه مسولیت های ایشان چرا کشور با بحران های متعدد، ازجمله فتنه ( که وی در راس شورای امنیت ملی بود ) اتفاق افتاد، یا چرا در زمینه عدم وابستگی به نفت و مبارزه با تحریم ها و تقویت اقتصاد و … گام های اساسی و پایدار برداشته نشد که امروز مجبور به اجاره رحم خود برای نطفه برجام به اجنبی شویم …. !!!؟؟

منتشر شده در :2017/04/26 - 11:04|شناسه خبر: 31676 4338 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه