امروز :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۰۶:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حجت الاسلام موحد

تمکین به قانون را سرلوحه کار خود قرار می دهم/ خود را مدیون و منت دار یکایک برادران و خواهران حوزه انتخابیه می دانم

زبان و قلم از پاسخگوئی به الطاف ، محبت ها ، همراهی و همزبانی شما عزیزان قاصر است و خود را مدیون و منت دار یکایک برادران و خواهران می دانم

راه ملت: حجت الاسلام موحد با ارسال بیانه ای در کانال تلگرام خود از حضور پرشور مردم و الطاف مردم حوزه انتخابیه تقدیر و تشکر کرد.

متن بیانیه حجت الاسلام موحد به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم متدین و ولایتمدار شهرستان های کهکیلویه ، بهمئی ، لنده و چرام ؛

ضمن عرض سلام و احترام به پیشگاه شما مردم شریف و همیشه در صحنه ، از خداوند منان طول عمر بابرکت برای مقام معظم رهبری  ( مدظله العالی ) مسئلت دارم . حضور با شکوه شما در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  یادآور پیشینه پر افتخار و غرورآفرین مردمانی است که برای حراست از آرمانها و ارزشهای این نظام شکوهمند از جان و دل مایه گذاشتند . اینجانب علیرغم وجود شرائط خاص ، بنا به دعوت اقشار مختلف مردم پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشته و در زمان بسیار محدود ،  لطف و محبت مثال زدنی مردم عزیز مناطق مختلف را نسبت به خودم شاهد بودم .
انتخابات ۷ اسفند با همه فراز و فرودها برگزار گردید و شور و شعف شما مردم ، فضائی پر از امید را در جامعه ترسیم نمود .
بنده بعنوان برادر و فرزند شما که همواره در کنارتان بوده و هستم به خود می بالم که مرا در این راه همراهی نمودید و از عنایات خود بی نصیبم نگذاشتید . یقینا بزرگترین سرمایه این حقیر پس از لطف خداوند منان و توجهات حضرت ولیعصر ( عج ) اعتماد شما مردم شریف و بزرگوار است که در ادوار مختلف به این  خادم کوچک داشته اید .
پس از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج اولیه ، همانطوریکه  که همگان از نزدیک شاهد بودند روند انتخابات به گونه ای بود که سکوت راجایز ندانستم و وظیفه شرعی و قانونی ایجاب نمود با استناد به تخلفات انتخاباتی ، لایحه اعتراضی خود را همراه با مستندات تقدیم مجاری قانونی و شورای محترم نگهبان نمایم  ( جا دارد از مردم آگاه ، جوانان پرشور ، دانشجویان ، فرهیختگان و همه دلسوزان نظام و انقلاب که در این پروسه قانونی ما را یاری نمودند تقدیر و تشکر شود  ) . علی ایحال علیرغم وجود اسناد و مدارک متقن ، تصمیم نهایی به تایید انتخابات در حوزه کهکیلویه بزرگ منتهی گشت .
از آنجا که همواره خود را مطیع قانون و مصالح نظام دانسته و میدانم در این برهه از زمان نیز تمکین به قانون را سرلوحه کار خود قرار داده و از ذات اقدس الهی میخواهم همه ما را عاقبت به خیر گرداند .
زبان و قلم از پاسخگوئی به الطاف ، محبت ها ، همراهی و همزبانی شما عزیزان قاصر است و خود را مدیون و منت دار یکایک برادران و خواهران می دانم .
مجددا از همه اقشار ، گروه ها ، ایلات و طوایف در مناطق مختلف ، خصوصا خانواده معزز شهدا ، ایثارگران ، آزادگان و جانبازان صمیمانه سپاسگزارم ، واضح و مبرهن است اینجانب همچون گذشته بعنوان خادم و برادر کوچک شما در کنارتان خواهم بود و این جریان فکری ، ولائی ، سیاسی و اجتماعی همچنان پویا و سرزنده خواهد ماند و افق های روشنی را ترسیم خواهد نمود .

و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین

سید محمد موحد
٢۵ اسفند ١٣٩۴

منتشر شده در :2016/03/15 - 11:03|شناسه خبر: 25116 3133 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه