امروز :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۰۰:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

وقتی فرماندار کهگیلویه انتقاد نمی‌پذیرد/ ترک جلسه در واکنش به انتقاد از وضعیت فرهنگ شهرستان

به همت اداره بنیاد شهید کهگیلویه مراسم یادبود مرحوم سید رضا شیرودی زاده فرزند شهید سید مرتضی شیرودی زاده در دهدشت برگزار شد.

به گزارش راه ملت، سردار شکرالله واهبی زاده در مراسم یادبود مرحوم رضا شیرودی زاده فرزند سردار شهید سید مرتضی شیرودی زاده که به همت اداره بنیاد شهید دهدشت برگزار شده بود افزود: شهدا به ما آموختند که در مقابل هر ظلمی باید مبارزه کرد و با دست خالی می توان مقابل قوی ترین کشورهای دنیا ایستاد و پیروزی های بزرگ رقم زد.

وی بیان کرد: شهدا به ما آموختند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و شهدای ما در دفاع مقدس نشان دادند که با کمترین امکانات و سن پایین و کمترین آموزش ها می توان در مقابل قوی ترین سلاح های مرگبار ایستاد.

فرمانده عملیات پد خندق در هشت سال دوران دفاع مقدس با اشاره به شعار یکی از مسوولان استانی که گفته بود استقلال آزادی جمهوری ایرانی گفت: ننگ است برای یک مدیر مسلمان در حکومت ولایی با چنین شعارهایی؟ اسلام کجا رفته؟ تو سرباز اسلام هستی یا آمریکا؟ مرز خود را با ملت شهید داده مشخص کن؟ تو مدیر در مقابل شهدا که از جان خود گذشتند چه پاسخی خواهی داشت؟

واهبی زاده اظهار کرد: روز رای گیری در یاسوج در یک شهر با وجود مسیولان مدعی شیعه نشین، متاسفانه دختران همچون عروسک توسط چندین جوان لاابالی رای جمع میکردند؟ کسی که اینطور رای بیاورد نمی تواند خادم ملت باشد.

وی با توجه به صحبت یکی از نمایندگان استان که با رای دادن به فلانی به بهشت نمیروم و با دیگری به جهنم می روم گفت: مگر تو خدا شدی؟ این همه شعار از سلامت انتخابات میدهند کجا عملی می شود؟ خواسته های شهدا در جامعه انجام نشد و فقط از خانواده شهدا استفاده ابزاری می شود.

واهبی زاده تصریح کرد: امروزه باید از رای مردم صیانت شود حق به صاحبش برسد قومگرایی و بی عدالتی نباشد، اما متاسفانه همه اینها از مرکز کشور تا دهدشت سیستم ها را معیوب و مریض کردند.

واهبی زاده وضعیت اسفبار حجاب در دهدشت را یادآور شد و با بیان اینکه بدحجابی به سومدیریت بر ۸میگردد گفت: اگر مدیران ما با فلسفه شهادت و اهداف شهدا آشنا بودند جامعه را بهتر نجات می دادند.

به گزارش راه ملت؛ ادامه این سخنرانی با عصبانیت فرماندار و ترک از جلسه مواجه شد که این اقدام باعث متشنج شدن مراسم و واکنش تندی از حاضرین از جمله کمال دولتخواه و حمله به سخنران شد.

به هنگام خروج فرماندار، سردار واهبی زاده خطاب به ایشان گفت: خواهش میکنم بنشینید گوش دهید، من وابسته به هیچ شخص، گروه و حزبی نیستم شما از جمله مدیران ضعیف و ناتوان این شهرستان هستید و نتوانستید این شهرستان را مدیریت کنید.

در پایان امام جمعه آرامش را به این مراسم برگرداند.

منتشر شده در :2017/05/22 - 09:05|شناسه خبر: 32159 5513 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه