امروز :سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۳۴:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

واکنش تاج گردون به حاشیه های سخنرانی نوروزی اش در چرام

همه ی ما باید به سردار هاشمی کمک کنیم/ اگر سردار هاشمی نتوانست بخوبی وظایفش را انجام دهد چهار سال دیگر شخص دیگری انتخاب شود

همچنین در این نشست تاکید کردم که حمایت و همراهی با منتخب کهگیلویه بزرگ را وظیفه خود دانسته و باید دست در دست یکدیگر برای توسعه کهگیلویه بزرگ تلاش نماییم تا این منطقه از محرومیت رهایی یابد

راه ملت: غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مصاحبه با سایت حامی حاج عدل هاشمی نسبت به مطالب عنوان شده در برخی رسانه ها و سایتهای منتصب به اصلاح طلبان در سفرش به کهگیلویه واکنش نشان داد و عنوان کرد: از سردار عدل هاشمی حمایت خواهد کرد، همه باید برای خروج کهگیلویه از محرومیت تلاش کنیم و در صورتی که سردار هاشمی نتواند بخوبی وظایفش را انجام دهد چهار سال دیگر میتوان شخص دیگری را انتخاب کرد.

متن کامل مصاحبه دکتر تاجگردون با سایت خبردنا به شرح ذیل می باشد:

” غلام رضا تاج گردون ” در گفت و شنود اختصاصی با ” خبردنا ” با تاکید بر اینکه رسانه ها با کلمات و الفاظ بازی رسانه ای نکنند به اینگونه رسانه ها توصیه کرد نسبت به انتشار درست اخبار اقدام کنند .

وی با بیان اینکه به نسبت سنت هر ساله در ایام نوروز به شهرستان “کهگیلویه ” سفر کردم گفت : در سفر امسال نیز دیدارهای انجام و در برنامه شب شعر شاعران کهگیلویه ، تقدیر از براداران محقق کارگردان و تهیه کننده فیلم موفق ممیرو ، دیدار با آمیراحمد تقوی پدر معنوی کهگیلویه بزرگ و دیدار با تعدادی اصلاح طلبان چرام شرکت داشته و همچنین مهمان سردار عدل هاشمی منتخب کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم بودم .

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم با اشاره به انتشار برخی اخبار از جلسه وی با اصلاح طلبان چرام افزود : در این جلسه به دوستان اصلاح طلب گفتم که همه باید به منتخب کهگیلویه بزرگ در موفقیت و پیشبرد شعارهای داده شده کمک کنند چرا که موفقیت وی موفقیت همه کهگیلویه بزرگ خواهد بود .

تاج گردون با تاکید بر اینکه در این جلسه همچنین بر وحدت و همدلی میان نمایندگان استان سخنانی ارائه داشتم  ادامه داد : به دوستان گفتم نمره  دیکته نانوشته سردار هاشمی ۲۰  است و همه دوستان باید اجازه دهند که وی بتواند برنامه هایش را اجرا کند و چوب لای چرخ کار وی نگذارند .

منتخب “گچساران و باشت ” در مجلس دهم گفت : همچنین در این نشست تاکید کردم که حمایت و همراهی با منتخب کهگیلویه بزرگ را وظیفه خود دانسته و باید دست در دست یکدیگر برای توسعه کهگیلویه بزرگ تلاش نماییم تا  این منطقه از محرومیت رهایی یابد .

وی گفت : به دوستان اصلاح طلب چرام گفتم اگر همه ما به سردار هاشمی در انجام شعارهایش کمک کردیم و او موفق بود و نوکر خوبی برای مردم شریف کهگیلویه بزرگ بود باید دوباره او را یاری نماییم ولی اگر دیدید وی نتوانست وظایفش را بخوبی انجام دهد می توانید چهارسال دیگر فرد دیگری را انتخاب کنید ولی از امروز وظیفه همه ما و شماها حمایت ، همراهی و همدلی با او در انجام امور مردم و موفق شدنش باید باشد .

تاج گردون با اشاره به فضاسازی های انجام شده در برخی سایت های محلی گفت : به دوستان رسانه ای توصیه می کنم از بازی با الفاظ و کلمات بپرهیزند و نسبت به انتشار درست اخبار اقدام نمایند .

منتشر شده در :2016/03/31 - 06:03|شناسه خبر: 25788 2739 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه