امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۴۰:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استقرار آمبولانس در سطح شهر یاسوج و اخطار به مردم/۶۹ درصد بیماران کرونایی را ۱۸ تا ۵۹ سال ها تشکیل می دهند

فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه۶۹ درصد بیماران هم در سنین ۱۸ تا ۵۹ سال هستند، گفت: در حال حاضر زنان خانه‌دار، کارمندان محصلین و فرهنگیان بیشترین مبتلایان به کرونارا تشکیل می‌دهند.

به گزارش راه ملت از یاسوج، شاهرخ کناری در نشست استانی مقابله با بیماری کرونا گفت: جلساتکرونایی شهرستان هر سه روز یکبار برگزار می‌شود .

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه آمار و ارقام جالبی از وضعیت ارائه می‌شود، افزود: ۲.۲ درصد بیماران کرونایی زیر ۵ سال، ۵ درصد ۷ تا ۱۷ سال و ۱۳ سال بالای ۶۰ سال هستند، ۶۹ درصد بیماران هم در سنین ۱۸ تا ۵۹ سال هستند.

وی با بیان اینکه قریب ۱۶ درصد دانش‌آموزان و فرهنگیان به کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: در حال حاضر زنان خانه‌دار، کارمندان محصلین و فرهنگیان بیشترین مبتلایان به کرونارا تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به وضعیت آبشار یاسوج گفت: فقط یک شب در یاسوج ۹۵ واحد صنفی پلمب شد دیشب ۲۰ خانوار در آبشار حضور داشتند که با پیگیری ها و همراهی شهرداری تخلیه شدند

وی از استقرار آمبولانس در سطح شهر یاسوج و اخطار به مردم خبر داد و افزود:شلوغی بانک‌ها قابل چشم پوشی نیست دفاتر پیشخوان نیز به شدت شلوغ است سه روز در آموزش پرورش بویراحمد برای پست‌بندی بیش از ۵۰۰ نفر جمعیت زیادی جمع شدند.

کناری عنوان کرد: یک اداره کل در استان باغش را به ۲۰ خانوار جنوبی تحویل داده‌ بود این موارد باید بررسی شود هنوز اداره کل ما نمی‌داند وضعیت قرمز است.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: ۷۰ هزار دانش آموز و ۴۰ هزار دانشجو داریم فاجعه است اگر روز شنبه بازگشایی مدارس انجام شود،  اگر قرار است مدارس شروع به کار کنند تعطیلی صنوف معنایی ندارد.

منتشر شده در :2020/09/04 - 12:09|شناسه خبر: 53853 804 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه