امروز :جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۸:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در آئین ادای احترام بخشدار سپیدار به مقام شهدا در سپیدار عنوان شد:وجود سربازان جمهوری اسلامی برهم زننده تمامی معادلات شوم و غیرانسانی رژیم های کودک کش و طغیانگر دنیا/امروز چشم دنیا به تصمیمات و تحولات و دستگاه دیپلماسی ایران است/ لزوم پیوست ایرانی در سیاستگذاری جهان

بخشدار سپیدار، گفت: امروز وجود سربازان و مدافعان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برهم زننده تمامی معادلات شوم و غیرانسانی رژیم های کودک کش و طغیانگر دنیا هستند.

به گزارش راه ملت؛ بخشدار سپیدار با حضور در گلزار شهدای این بخشبه مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
علیداد حسین زاده در جمع مردم سپیدار با گرامیداشت یاد شهدا ، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، اظهار داشت: بعنوان خدمتگزار و فرزند کوچکتان از شما که در هر شرایط و موقعیتی همچنان پشت نظام و انقلاب ایستاده اید و همچنان در خط سرخ شهادت حرکت می کنید، تشکر می کنم.
وی گفت:خدا را شاکرم که مشکلات و نارساییها و کمبودهای مادی،مالی و معیشتی و بیماری منحوس کرونا شما را ذره ای از آرمانها ، اصول ، ارزشها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دور نمی کند.
بخشدار سپیدار گفت:یک زمانی اگر یک سگ آمریکایی به یک سرباز ایرانی حمله می کرد، باید آن سرباز ایرانی را در دادگاههای آمریکا محاکمه می کردند.
اما امروز در سایه انقلاب اسلامی ایران در کجا هستیم؟
وی با بیان اینکه قبل از انقلاب خاک زرخیز ایران به دو قسمت شمال و جنوب تقسیم و مورد هجوم و تاراج شرق و غرب بود، افزود: اما امروز می گویند باید ببینیم ایران چه تصمیمی می گیرد؛ امروز چشم دنیا به دهان رهبری معظم انقلاب است. چشم دنیا به تصمیمات و تحولات و دستگاه دیپلماسی ایران است.
وی با بیان اینکه چشم دنیا به انگشت رای شما مردم و نوک موشکهای بومی ایران است،گفت: اینها همه پیام هایی دارند یعنی ایران تعیین کننده است ، ایران محور است و یعنی ایران الگو ست.
وی با اشاره به اینکه امروز در سرتاسر دنیا در تصمیمات و رفتارهای سیاسی و تحولات و توسعه دفاعی ، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی همه دولتها باید یک پیوست ایرانی باشد، تاکید کرد: امروز اقتدار و عظمت و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی جانپناه امنی برای ملت های مظلوم و یک قدرت بازدارنده ، بلامنازع و یک کابوس کشنده برای استعمار، استکبار، استبداد ، استثمار صهیونیست کثیف ، آمریکای جهانخوار و پیاله گردانان و هم پیمانان بی غیرتشان است.
حسین زاده در بخش دیگری از سخنانش، اظهار داشت: امروز وجود سربازان و مدافعان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برهم زننده تمامی معادلات شوم و غیرانسانی رژیم های کودک کش و طغیانگر دنیا هستند.

وی ابراز کرد: آنها همه از بر کات و ثمرات ماندگار انقلاب اسلامی است که ان شاء الله به حکومت عدل حضرت ولی عصر(عج) پیوند خواهد خورد.
حسین زاده افزود: همان انقلاب اسلامی که بانام خمینی کبیر و ابراهیم زمان شناخته می شود و آبرویش با خون و گلوله و ایثار و شهادت گره خورده است.
بخشدار سپیدا بیان کرد: امروز خواهران و برادران دینی مان در سوریه، لبنان، یمن، فلسطین، عراق، میانمار ، پاکستان ، افغانستان ،آفریقا و گاهی حتی در دل کشور های به اصطلاح ابرقدرت به فرزندان شجاع شما و دیپلمات ها و مستشاران و فرماندهان ایران امید بسته و افتخار میکنند.
وی با اشاره به خدمات دولت افزود: وظیفه دولتها اجرای قانون و خدمت به مردم است.
بخشدار سپیدار بیان کرد: همین استان کهگیلویه و بویراحمد را در دو دوره زمانی قبل از انقلاب و بعد از انقلاب بررسی و مقایسه نموده و ببینید از کجا به کجا رسیده ایم. از چندتا کپر به استان ارتقاء یافته ایم. یعنی ما به توسعه سیاسی ، اداری ، فرهنگی و … دست یافته ایم.

وی بیان کرد: امروز هم مثل گذشته فرزندان و خدمتگزاران شما در دولت تدبیر و امید در تلاشند تا جهت رفاه حال شما مردم وفادار ،شریف و قدرشناس بهترین ها را در تراز شایستگی و عظمت و عزت شما رقم بزنند که البته کاستیها و کمبودهای وجود دارد که انشاء الله اینها هم با صبر و دوراندیشی مرتفع خواهد شد.




منتشر شده در :2021/01/31 - 11:01|شناسه خبر: 61787 302 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه