امروز :جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۰۴:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اجرای آموزش‌های مهارتی ویژه جوانان و افراد دارای معلولیت با تأمین مالی صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در کهگیلویه و بویر احمد

مدیرکل فنی و حرفه ای استان از اجرای آموزش های مهارتی ویژه جوانان و افراد دارای معلولیت با تأمین مالی صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، سید نورالله هدایت ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری پروژه مشترک ارائه¬ی آموزش¬های مهارتی به گروه های هدف منتخب (جوانان و افراد دارای معلولیت) در استان کهگیلویه و بویر احمد با تأمین مالی صندوق جمعیت ملل متحد ( UNFPA) در استان خبر داد.

وی با اعلام این خب رافزود: بر اساس قابلیت و ظرفیت¬های موجود مراکز، آموزش¬های مهارتی برای گروه های هدف منتخب (جوانان و افراد دارای معلولیت) برای تعداد ۳۲۰ نفر دوره در ۶ حرفه مهارتی اجرا می گردد.

هدایت اظهار داشت : دوره های آموزش قابل اجرا در این طرح شامل دوخت سرویس آشپزخانه ، مکرومه بافی، خیاط لباس¬های سنتی لری ، اتوکاری ملحفه و روتختی، شناسایی اصول نوآوری بازار در کسب و کارهای نوآورانه، مهارت¬های کسب و کار در مراکز آموزشی خواهران گچساران، خوهران یاسوج، برادران گچساران و مرکز فناوری اطلاعات یاسوج اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اجرای این طرح با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت ایجاد انگیزه و اشتغال گروه های هدف، ارتقای سلامت اجتماعی و کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی دانست.
وی در پایان این خبر تصرح کرد: اجرای مطلوب طرح بعنوان پیش درآمدی بر تدوین و تداوم پروژه های آموزشی با تأمین مالی در دو سال آینده و در سایر مناطق استان است.

منتشر شده در :2024/09/17 - 09:09|شناسه خبر: 93281 20 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه