امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۳۷:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

غرب سامرا از اشغال داعش آزاد شد

راه ملت، به نقل از باشگاه خبرنگاران، نیروهای مشترک پلیس فدرال و کمیته‌های مردمی عراق توانستند اکثر مناطق بخش غربی سامرا را از اشغال تروریست‌های داعش آزاد کنند. فرماندهی پلیس فدرال از ساکنان این مناطق خواست به خانه های خود بازگردند زیرا امنیت کامل در آن ها فراهم شده است و سازمان های امداد رسان […]

راه ملت، به نقل از باشگاه خبرنگاران، نیروهای مشترک پلیس فدرال و کمیته‌های مردمی عراق توانستند اکثر مناطق بخش غربی سامرا را از اشغال تروریست‌های داعش آزاد کنند.

فرماندهی پلیس فدرال از ساکنان این مناطق خواست به خانه های خود بازگردند زیرا امنیت کامل در آن ها فراهم شده است و سازمان های امداد رسان و بشردوستانه برای کمک به منطقه آمده اند.

این در حالی است که محمد الغبان وزیر کشور عراق از مناطق آزاد شده در غرب سامرا بازدید کرد و گفت نیروهای امنیتی مشترک بر اساس طرح آماده شده برای آزادسازی هزاران کیلومتر تلاش می کنند.

در ادامه “رائد شوکت،” رییس پلیس فدرال در سامرا گفت تاکنون بیش از سیصد و پنجاه کیلومتر از اشغال تروریست ها آزاد شده است. این پیروزی با مشارکت همه نیروهای عراقی از جمله کمیته های مردمی و پلیس فدرال محقق شده است.

سرتیپ سعد معن سخنگوی وزارت کشور عراق نیز در سخنانی در سامرا گفت: نیروهای امنیتی و کمیته های مردمی امروز مناطق گسترده ای را از لوث وجود تروریست ها پاکسازی کردند. امروز بسیاری از خطوط امدادرسانی به تروریست ها قطع شد.

منتشر شده در :2015/06/05 - 12:06|شناسه خبر: 10422 667 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه