امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۱۹:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جیره بندی آب در نوشهر

محمد علی قمی اویلی امروز(یک‌شنبه ۷ تیرماه) در نشست شورای هماهنگی بحران ویژه خشکسالی و کمبود آب که در استانداری مازندران برگزار شد، گفت: در بخش مرکزی و نیز در روستاها جیره‌بندی آب انجام شد و اکثر روستاهای ما هر ۴۸ ساعت نیم ساعت از آب بهره‌مند هستند.

راه ملت، محمد علی قمی اویلی امروز(یک‌شنبه ۷ تیرماه) در نشست شورای هماهنگی بحران ویژه خشکسالی و کمبود آب که در استانداری مازندران برگزار شد، گفت: در بخش مرکزی و نیز در روستاها جیره‌بندی آب انجام شد و اکثر روستاهای ما هر ۴۸ ساعت نیم ساعت از آب بهره‌مند هستند.

وی افزود: تامین آب شرب و کشاورزی در این شهرستان وضعیت بحرانی دارد که منجر به زیر کشت نرفتن برخی از اراضی شد.

فرماندار نوشهر با بیان این‌که نوشهر دارای ۶۶ روستاست، تصریح کرد: ۲۰ روستا با مشکل بحران آب مواجه هستند و در دو شهر این شهرستان جیره‌بندی آب مشکل جدی است و اگر اقدامی صورت نگیرد دچار بحران و خشکی می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۵ روستا در بخش مرکزی دچار وضعیت ناراحت‌کننده‌ای است و در این ایام با وجود گردشگران کمبود آب موجب ایجاد نزاع بین روستاها می‌شود.

قمی اویلی اظهار کرد: ۱۰ مجتمع آب‌رسانی در بخش کجور و ۷ مجتمع آبرسانی در بخش مرکزی داریم که اگر احداث آنها به اتمام برسد مشکل مردم حل خواهد شد.

وی افزود: در بخش کجور اگر مجتمع آبرسانی به بهره‌برداری برسد کمک خوبی برای بخش مرکزی خواهد بود.

فرماندار نوشهر ضمن درخواست برای در اختیار قرار دادن اعتبار به صورت تن‌خواه به این فرمانداری گفت: باید برای حل این مشکل همه دستگاه‌های متولی در حوزه آب در رفع کم آبی ورود جدی داشته باشند.

وی یادآور شد: با اتمام پروژه آبفار و ساماندهی آب بید چشمه در منطقه کجور می‌توان بخشی از مشکلات کجور را در تامین منابع آب حل کرد. /ایسنا

منتشر شده در :2015/06/28 - 10:06|شناسه خبر: 11394 688 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه