امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۳۳:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد

آمادگی شرکت گاز استان برای آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به دیشموک و قلعه رئیسی

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۷ کیلومتر خط لوله گاز به شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی کهگیلویه و بویراحمد خریداری شده است

راه ملت: هوشنگ صیدالی در گفت‌و‌گو با رادیو دنا بمناسبت تشریح عملکرد و برنامه‌های شرکت گاز کهگیلویه و بویرحمد در یکسال گذشته، افزود: متاسفانه تعداد زیادی از هموطنان بدلیل بی‌توجهی به نکات ایمنی در سال گذشته جان خود را از دست دادند.

وی بدون اشاره به تعداد کشته شدگان گاز در ایران، تصریح کرد: رعایت نکردن نکات ایمنی گاز مهم‌ترین دلیل تلف شدن جان هموطنان بوده و مشترکین گاز خانگی باید به نکات ایمنی توجه ویژه داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از مصرف بی‌رویه گاز توسط برخی از مشترکان گاز در این استان اظهار گلایه کرد.

صیدالی گفت: کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از بسیاری استان‌های کشور گاز مصرف می‌کند که باید فرهنگ سازی‌های لازم برای مدیریت مصرف انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۷ کیلومتر خط لوله گاز به شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی کهگیلویه و بویراحمد خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی شرکت گاز استان برای آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به این شهر‌ها خبرداد.

منتشر شده در :2015/08/27 - 06:08|شناسه خبر: 14425 800 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه