امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۳۱:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد

رتبه آخر کهگیلویه وبویر احمد در تغذیه و کودکان/ کمبود فضا در بیمارستان های استان

چمن با متذکر شدن این مطلب که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، فاصله زیادی دارد، تصریح کرد: ما دانشگاهی هستیم که پس از ۲۰ سال، هنوز نتوانسته‌ایم ۴ رشته عمومی داشته باشیم.

راه ملت: به نقل از فارس،مراسم تجلیل از ۶۰ پزشک برگزیده استان کهگیلویه وبویر احمد با حضور استاندار و مسئولین استانی برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گچساران با اشاره به جایگاه پزشکان عنوان کرد پزشکاه شایسته تقدیر و تشکر هستند چرا که از برترین های کشور و قشر نخبه کشور هستند.

رضا چمن در ادامه طرح تحول سلامت را یکی از بزرگترین اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران دانستند تصریح کردند پزشکان ایرانی از قرن‌ها پیش در دنیا درخشیده‌اند و امروز نیز پزشکان ایرانی در دنیا شناخته‌‌شده‌ترین پزشکان به شمار می‌روند.

وی شاخص سلامت در استان را در حد متوسط عنوان کرد استان کهگیلویه وبویر احمد در برخی موارد مانند تغذیه و کودکان در رده های آخر کشور قرار دارد.

چمن با بیان اینکه از لحاظ اعتبارات امسال در بدترین سال نسبت به سالهای اخیر قرار داریم گفت: با تمام این مشکلات بیش از صدهزار نفر از اردیبهشت سال گذشته تا کنون در بیمارستانهای استان در طرح تحول سلامت بستری شده اند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت بهداشت در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: وضعیت بهداشت استان در سرآغاز فصل توسعه است و رشد کنونی مدیون همه نیروهای انسانی دانشگاه است.

وی افزود: در بیمارستانی که ۹۵ تخت ظرفیت دارد، بیش از ۲۵۰ تخت را سرویس می‌دهد، ارتقای کیفیت خدمات سخت است.

این مسئول با تاکید بر اینکه با هزاران دردسر و خون دل و از راه‌های دیگر دانشگاه را اداره می‌کنیم که در این بین بخش آموزشی و دانشجویی از بخش‌های دیگر مشکلات بیشتری دارد، گفت: کل اعتبارات پژوهشی دانشگاه اندازه هزینه سرویس سلف دانشگاه هم نیست.

چمن با متذکر شدن این مطلب که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، فاصله زیادی دارد، تصریح کرد: ما دانشگاهی هستیم که پس از ۲۰ سال، هنوز نتوانسته‌ایم ۴ رشته عمومی داشته باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: متوسط عضو هیئت علمی ما به تعداد دانشجو یک به ۱۵ بوده در حالی که در کشور یک به ۱۳ است.

 

منتشر شده در :2015/09/02 - 10:09|شناسه خبر: 14802 775 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه