امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۴۰:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سکوتی فراتر از فریاد/حجت خواه مردی از جنس مردم

فریادهای دکتر حجت خواه شاید شنونده ای نداشت اما بی شک آینده نگر بود و میدانست سکوت خیانت است در حق شهرداری و شورا.به واقع دکتر حجت خواه امین و امانتدار واقعی مردم بود.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
 به نام خدا

سکوتی فراتر از فریاد

(سید ایمان تقوی) سهراب حجت خواه مردی از جنس مردم.

شاید کمتر کسی فکرش را میکرد حجت خواه روزی وارد بازی های سیاسی شود.حضور پررنگ دکتر حجت خواه در داشنگاه و محبوبیت قابل توصیف وی در بین دانشجویان و اساتید باعث شد تا وی به عنوان یکی از چهرهای شناخته شده دانشگاهی شود.

بر همه آشکار بود که حجت خواه فراتر از دانشگاه هست و بی شک بیرون از دانشگاه نیز میتوان از تجربیات و تحصیلات ایشان استفاده شود.و این آغازی بود بر ورود دکتر حجت خواه در فضایی بجز دانشگاه.شورای  سوم شهر دهدشت در روزهای پایانی بود که به ناگاه دکتر حجت خواه به عنوان نامزد انتخاباتی وارد صحنه شد.

محبوبیت و فروتنی وی باعث شد تا با اکثریت آرا به عنوان نفر اول انتخابات معرفی شود.و این یعنی چراغی روشن برای شورای دور چهارم.اما تفکرات حجت خواه در شورایی که ققط و فقط منافع شخصی و ایلی و قومی را سرلوحه کار خود قرار دادند جایگاهی نداشت.
دکتر حجت خواه از روز اول کار شورا مخالف وضعیت اسفناک شورا و شهرداری بود ولی قطعا یک دست صدا نداشت.

SAM_0321

فریادهای دکتر حجت خواه شاید شنونده ای نداشت اما بی شک آینده نگر بود و میدانست سکوت خیانت است در حق شهرداری و شورا.به واقع دکتر حجت خواه  امین و امانتدار واقعی مردم بود.
اما ظلم و ستم در حق حجت خواه به اینجا ختم نشد و وقتی بنا به مشکلات شخصی تصمیم به استیفاء از شورا گرفت با ایشان موافقت نشد.و ظلم نهایی را زمانی که ایشان تصمیم داشتند در انتخابات مجلش شرکت کنند و این بار زیاده خواهان شورا بار دیگر دست رد بر سینه وی زدند تا نگذارند بیشتر از این پیشرفت کند.اما روز به روز بر محبوبیت حجت خواه اضافه شد.
شاید اگر حجت خواه به مانند سایر اعضا مخالف پورسانت دریافت میکرد و حمایت میکرد الان میتوانست در انتخابات مجلس شرکت کند اما خیانت در امانت نکرد و حاضر به معامله نشد.بی شک این سکوت حجت خواه جوابی بزرگ برای آنانی بود که بقول خود جلوی حجت خواه را گرفتند اما نمیدانستند چوب خدا صدا ندارد.و امروز حجت خواه مرد سربلند این بازی کثیف عده ای زیاده شد.

هر اتفاقی که در این شورا بیفتد و هر نتیجه ای که داشته باشد هیچ چیز از ارزشهای دکتر سهراب حجت خواه کم نخواهد کرد.

همینکه ما را سربلند کرد و به این باور رساندمان که هنوز امینی در شورا داریم خود جای بسی شادمانیست.بی شک حق دکتر حجت خواه فراتر از شوراست و اگر عده ای کوته نظر،فکر کرده اند که توانستند جلوی پیشرفت دکتر حجت خواه را بگیرند باید بدانند که فقط خود را پلی کرده اند برای پیشرفت دکتر حجت خواه.به امید روزی که تو را در جایگاهی که لایق آن هستی ببینیم.

منتشر شده در :2015/09/07 - 01:09|شناسه خبر: 15046 1806 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه