امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۸:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل اسبق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

برادرانی همچون زاکانی،بذرپاش مراقب برجام هستند/ پیروز انتخابات را مردم مشخص خواهند کرد

ببینید عده ای یک جو عمومی راه انداخته اند اما پیروز انتخابات را مردم مشخص خواهند کرد چه کسی فکر می کرد احمدی نژاد پیروز انتخابات خواهد بود و در بحث انتخابات مجلس هم آقای کواکبیان با آن قدرت رسانه ای که داشت خود را در حد و قواره ریاست جمهوری می دانست اما دیدید که چنین نشد.
هر چند اعتقادمان بر این است پیروز اصلی انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که امیدوارم با حضور حداکثری مردم در انتخابات دل مقام معظم رهبری خشنود شود.

راه ملت: به نقل از آوای جنوب، پس از حرف و حدیث های فراوان در مورد گزینه ی نهایی جریان اصولگرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شایعات ضد و نقیض بر آن شدیم گفت و گویی با مهندس علی فولادی وندا مدیرعامل اسبق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و یکی از کاندیداهای احتمالی جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در حاشیه دیدارهای مردمی اش با وی داشته باشیم که در ادامه آمده است :

 

جناب آقای فولادی وندا از شما به عنوان کاندیدی از جریان اصولگرایی شهرستان های گچساران وباشت نام برده می شود نظر شما در این باره چیست؟

با عرض سلام و احترام خدمت شما ، بله من به عنوان خادم مردم گچساران و باشت وخدمتگزاری که می دانم می توانم به مردم شهرستانهای گچساران و باشت خدمت کنم از دور قبل و با دعوت از جریانهای مختلف سیاسی شهرستان وارد عرصه انتخابات شده ام ودر ادامه سوال شما هر چند در موقعیت فعلی کشور ودر این فضای سیاسی که کار راسخت کرده است واصولگرارا از غیر اصولگرا نمی توان شناخت یا اصلاح طلب رااز غیر اصلاح طلب نمی توان شناخت ؛ من خود را یک اصولگرای مطیع ولایت مطلقه فقیه می دانم.

جناب آقای فولادی به نکات ریزی اشاره کردید اگر امکانش هست در مورد مبحث دوم اگر می شود بیشتر توضیح دهید.؟

دوست ندارم زیاد وارد حاشیه بشوم اما روز گذشته وقتی مصاحبه آقای زاکانی در خبرگزاری های تسنیم ؛ فارس و مهر را خواندم که آقای زاکانی می گوید :به آنها گفتم اگر دیکتاتوری کنید پیراهنم رادر می آورم وخبرازتوطئه می دهد خوب شما خودتان را جای آقای زاکانی بگذارید چه حسی پیدا می کنید ، آیا تنهایی وتنها بودن را در مصاحبه این برادرارزشی نمی بینید یاوقتی بیانات آیت الله جنتی را در اصفهان درخبرگزاری ها می خوانی چه احساسی پیدا می کنید. هر چند خودم رایک اصولگرای انقلابی می دانم اما امروز تکلیف از آن چیزی که گفته می شود سنگین تر است.
مگر اصولگراها باید چه خصوصیاتی داشته باشند؟

مقام معظم رهبری قبلا اصولگرایی را تعریف کردند ایشان در فرازی از از سخنرانی اشان فرموده اند  اصولگرایى متعلق به همه‏ ى کسانى است که به مبانى انقلاب معتقد و پایبندند و آنها را دوست می‏ دارند حالا اسمشان هر چه باشد و چنان که از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی برمی آید، اصولگرایی با حرف و شعار شناخته نمی شود، بلکه در عمل پدیدار می گردد و به نظر من به عنوان عضوی کوچک از خانواده اصولگرایان اساسا کسانی که  هیچگونه ایدیولوژی ندارند  چرخشگر سیاسی  می شوند و صرفا براساس منافع شخصی اشان تغییر جهت می دهند اصولگرا و یا حتی اصلاح طلب نیستند.

از نظر حقیر اصول‏گرایان به طور خلاصه افرادی هستند که به مبانی و ارزشهای  انقلاب اسلامی  اعتقاد دارند ضمن اینکه آیت الله موحدی کرمانی مهمترین شاخص های اصولگرایی را جهت شناسایی اصولگرایان واقعی بیان فرموده اند که عبارتند از دفاع از ارزش‌های اسلامی، پایبندی به مبانی انقلاب، التزام عملی به ولایت فقیه، فصل‌الخطاب دانستن نظر مقام معظم رهبری در اختلافات، احترام به روحانیت و مرجعیت، ساده زیستی، توجه به مستضعفین و اقتصاد مقاومتی، اعتقاد به آزادی مشروع و عمل به وظیفه در مورد آزادی غیرمشروع، تحکیم مردم‌سالاری دینی، مبارزه با فساد اداری و اقتصادی، کمک به پیشرفت همه‌جانبه کشور و پرهیز از سیاه‌نمایی، اداره امور کشور براساس موازین اسلامی، التزام و تلاش نسبت به تعامل و هماهنگی میان قوا در سایه تدابیر رهبری، دشمن‌شناسی، استقلال‌طلبی و تلاش برای وحدت و یکپارچگی در داخل حول محور ولایت و در جهان اسلام، تلاش برای وحدت امت.

بعنوان یک اصولگرا نظر شما در مورد بر جام چیست؟

ببینید برای ما این مبهم است که هنوز به صورت مشخص روشن نشده است که دولت آمریکا واروپا چه رفتاری بارفع تحریم ها می خواهند داشته باشند این سوال است آیا می خواهند تحریم ها لغو بشود یا تعلیق و یا بعضی از تحریم ها پا بر جا باشند که امید داریم کسانی که هم اکنون در راس این امور هستند مراقبت کنند تا در مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرند. هر چند خیال ما از چشم تیز رهبری راحت است وایشان همانند چتری بالای سر جامعه قرار دارند و سر بزنگاه حرف های خودشان را خواهند گفت.

به نظر شما خروجی برجام چه خواهد شد؟

من اعتقاد دارم برادرانی همچون زاکانی،بذرپاش وخیلی های دیگر از نمایندگان واقعی ملت مراقب هستند که چه اتفاقی روی خواهد داد اما به نظر من یکی از خروجی های مهم بر جام که باز هم تاکید می کنم مهمترین خروجی برجام این خواهد بود که مردم به زودی خیلی ها را خواهند شناخت و همانطوری که رهبری فرمودند این قضیه (برجام) باید مسیر قانونی خودش را طی کند چرا که آیندگان در مورد امروز ما قضاوت خواهند کرد هر چند مورخان و تاریخ نویسان در مورد امروز خواهند نوشت پس باید کاری کنیم که در آینده با افتخار از امروز یاد شود.

نتیجه انتخابات در گچساران چه خواهد شد؟

اول اینکه امیدواریم با حضور حداکثری مردم کشورمان نتیجه انتخابات دشمن شکن باشد اما خدا را شکر نیروهای ارزشی اصولگرا و جمعی از جریان های مختلف فکری دراین انتخابات با یک وحدت کامل در این انتخابات حضور خواهند یافت.

عده ای نماینده فعلی را پیروز انتخابات می دانند نظر شما در این باره چیست؟

ببینید عده ای یک جو عمومی راه انداخته اند اما پیروز انتخابات را مردم مشخص خواهند کرد چه کسی فکر می کرد احمدی نژاد پیروز انتخابات خواهد بود و در بحث انتخابات مجلس هم آقای کواکبیان با آن قدرت رسانه ای که داشت خود را در حد و قواره ریاست جمهوری می دانست اما دیدید که چنین نشد.
هر چند اعتقادمان بر این است پیروز اصلی انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که امیدوارم با حضور حداکثری مردم در انتخابات دل مقام معظم رهبری خشنود شود.

با تشکر از وقتی که در اختیار ما گذاشتید.

خبرنگار آوای جنوب / سمیرا نصاری

منتشر شده در :2015/10/10 - 01:10|شناسه خبر: 16525 610 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه