امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۰۰:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس ارشاد اسلامی کهگیلویه:

درخواست سانسور مطالب از خبرنگاران شایسته مدیران نیست

کاظمی‌جو با بیان اینکه مدیران در حوزه کاری خود و نه حوزه رسانه تخصص دارند تاکید کرد: قرار نیست مدیر یک دستگاه برای خبرنگاران تعیین تکلیف کند.

راه ملت:ایرج کاظمی‌جو ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان که در اداره تبلیغات اسلامی دهدشت برگزار شد با اشاره به دیدگاه برخی مدیران شهرستان مبنی بر سانسور خبری در جلسات اظهار داشت: هیچ مدیر یا مسئولی حق ندارد برای خبرنگاران تعیین تکلیف کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه این شهرستان خبرنگارانی فعال، بی‌توقع و دلسوز دارد، افزود: مطالب و مباحثی که در جلسات مطرح می‌شود را با توجه به تشخیص خود و با در نظر گرفتن مصالح نظام در رسانه‌ها درج می‌کنند.

کاظمی‌جو در ادامه افزود: اینکه در برخی از جلسات مدیران توقع دارند خبر باب میلشان انتشار یابد توقع بی‌جا و نشان‌دهنده ضعف مدیر است.

این مسئول در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: بسیاری از مدیران شهرستان انتظار دارند نقاط ضعف آن‌ها در خبرگزاری‌ها و سایت‌ها انعکاس داده نشود و این اشتباه است.

کاظمی‌جو با بیان اینکه مدیران در حوزه کاری خود و نه حوزه رسانه تخصص دارند تاکید کرد: قرار نیست مدیر یک دستگاه برای خبرنگاران تعیین تکلیف کند.

وی خواستار شفاف‌سازی مدیران در اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای شهرستان شد و گفت: درخواست سانسور مطالب از خبرنگاران شایسته مدیران نیست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به واکنش شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در انعکاس مطالب منعکس شده در خبرگزاری‌ها خاطرنشان کرد: عدم دعوت از خبرنگاران در نشست دیروز این شورا پذیرفتنی نیست.

وی محرمانه شدن شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر به خاطر انعکاس واقعیات از سوی رسانه‌ها را کمک به رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی ندانست و گفت: بهتر است مسئولان نگاه واقع‌بینانه به مسائل داشته باشند.//فارس

 

منتشر شده در :2015/11/01 - 04:11|شناسه خبر: 17639 550 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه