امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۳۳:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول بسیج دانشگاه آزاد گچساران

رئیس دانشگاه آزاد گچساران قصد محدود کردن تشکل بسیج دانشجویی را دارد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران اظهار کرد: متأسفانه فعالیت‌های فرهنگی بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد گچساران با سنگ‌اندازی و مقاومت‌های روبرو شده است.

راه ملت: به نقل از خبرآوران؛ پیش از ظهر امروز اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با حضور در سالن انتظار دفتر رئیس دانشگاه خواستار رسیدگی به خواسته‌های خود شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران در این حرکت اعتراضی که حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده نیز برای پاسخگویی در جمع دانشجویان معترض حضور داشت، اظهار کرد: رئیس دانشگاه آزاد باید در خصوص درخواست‌های ما پاسخگو باشد.

عبدالله نادری افزود: اگر ریاست دانشگاه قصد ادامه دادن به کارهای خود و ایستادگی در برابر تشکل بسیج و تشکل‌های دیگر حزب‌الهی داشته باشد با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «نیروهای ارزشی دانشگاهی را به بهانه‌های واهی در دانشگاه‌ها تخریب نکنید» شورای پایگاه‌ها و تمامی بسیجیان را فراخوان داده تا ریاست دانشگاه پاسخگو باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران گفت: آیا رفتن به یک مراسم دیگر از پاسخگویی به اعتراض دانشجویان واجب‌تر بود که رئیس دانشگاه بدون توجه به اعتراض دانشجویان به این مراسم می‌رود؟

نادری در ادامه خطاب به معترضین گفت: هیچ تعهدی به برآورده شدن مطالبات شما دوستان نیست اگر به رئیسی که امضای خود بر مصوبه شورای فرهنگی را قبول ندارد اعتماد دارید بروید و گرنه بمانید.

وی متذکر شد: چرا رئیس دانشگاه آزاد گچساران مصوبات شورای فرهنگی این دانشگاه را که توسط اعضای شورا تصویب می‌شود، قبول ندارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران اظهار کرد: متأسفانه فعالیت‌های فرهنگی بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد گچساران با سنگ‌اندازی و مقاومت‌های روبرو شده است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد واحد گچساران نیز در ادامه خطاب به دانشجویان معترض گفت: مطالبات دانشجویان بر اساس قانون شورای عالی فرهنگی قابل پیگیری است.

عبدالله نادری عنوان کرد: به عنوان مثال جلوگیری از برگزاری مراسم طی شب گذشته با وجود تدارک سخنران و سیستم صوتی در خوابگاه علی‌رغم تأیید شخص خود رئیس مبنی بر برگزاری مراسم در خوابگاه با ممانعت روبرو شد.

وی با بیان اینکه برخورد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تشکل بسیج دانشجویی مطلوب نیست، گفت: وی قصد محدود کردن تشکل بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد را دارد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد واحد گچساران در این تجمع اعتراض‌آمیز اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون بسیج دانشجویی این دانشگاه را در حوزه فرهنگی و دانشجویی نسبت به دیگر تشکل‌ها ارجح دانسته است.

خواجه‌زاده ادامه داد: دانشجویان فعالیت‌های فرهنگی خود را باید از کانال‌های شورای فرهنگی و هیئت نظارت پیگیری کنند که تاکنون عمده درخواست‌های حوزه بسیج دانشجویی اعمال شده است.

خواجه‌زاده تصریح کرد: در این خصوص شاهد برخی ناهماهنگی‌ها بودیم که باید برطرف شود و به اعتقاد بنده اعتراض و تجمع شما تا همین مرحله اکتفا می‌کند و ما پیگیر مسائل هستیم.

منتشر شده در :2015/11/18 - 05:11|شناسه خبر: 18540 1039 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه