امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۱۲:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان کهگیلویه به مناسبت ۹ دی

از ابتدای تاریخ پیروزی شکوه مندانه انقلاب اسلامی ایران بر رژیم طاغوت در سال۵۷ همواره شاهد فتنه گری دشمنان خارجی و خائنان داخلی بوده ایم، که با هدف خارج ساختن این نظام از مسیر اصلی انقلاب و ضربه رساندن به رهبری از هیچ کاری اِبایی نداشته و تمام تلاش خود را کرده اند.

راه ملت، متن این بیانه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
می خواهند نور خدا را با دهانهای خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید. سوره صف _ آیه ۸

من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله (ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی (ع) هستند.    امام‌خمینی(ره)

از ابتدای تاریخ پیروزی شکوه مندانه انقلاب اسلامی ایران بر رژیم طاغوت در سال۵۷ همواره شاهد فتنه گری دشمنان خارجی و خائنان داخلی بوده ایم، که با هدف خارج ساختن این نظام از مسیر اصلی انقلاب و ضربه رساندن به رهبری از هیچ کاری اِبایی نداشته و تمام تلاش خود را کرده اند.

فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با طراحی چندین ساله به بهانه ناکامی در انتخابات توسط فتنه گرانی در داخل و خارج از کشور شعله ور شد. امااز آنجا که “وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ و اللَّهُ خَیرُ الماکرِین” خداوند مکر آنان را برملا و ملت ایران را هرچه بیشتر به انقلاب نزدیکتر کرد و بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹ دی ۸۸ بر جریده تاریخ ثبت شد.

پیام اصلی مردم در ۹ دی، پایبندی همیشگی به عاشورای حسینی، نفی سلطه زورگویان و زیاده‌خواهان، پیروی از راه امام و شهیدان، اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت‌فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و وفاداری نسبت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

ما دانشجویان بسیجی همگام با ملت ایران اعلام می داریم حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و جمهوری اسلامی و ولایت فقیه صف بکشند، هرگز نخواهیم گذاشت خدشه ای به نظام جمهوری اسلامی و رکن رکین ولایت وارد کنند.

در پایان نیز بسیج دانشجویی شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در آستانه سالگرد این حماسه عظیم، ضمن بزرگداشت این حماسه ی بزرگ و ماندگار بار دیگر با ناخدای باخدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهیم نمود و به جهانیان اعلام می کنیم این انقلاب با درایت و حکمت بی نظیر علمدار حکیم و فرزانه خود و با بصیرت و وظیفه شناسی مردمانش با صلابت و پر افتخار در حال حرکت است تا پرچم عدالت طلبی خویش را به دست صاحب و مقتدای اصلی اش برساند.
وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

بسیج دانشجویی شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده

 

 

 

منتشر شده در :2017/12/29 - 08:12|شناسه خبر: 33220 409 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه