امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۵۰:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری مسابقه عکس «درخانه می مانیم» توسط حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

مدیر واحد آموزش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای فرهنگ مقابله با گسترش زنجیره ویروس کرونا مسابقه عکس با عنوان «در خانه می مانیم» برگزار می‌شود.

راه ملت: به گزارش راه ملت «اسحاق آقایی» در این خصوص افزود: واحد آموزش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای فرهنگ مقابله با گسترش زنجیره  ویروس کرونا مسابقه عکس با عنوان «در خانه می مانیم» برگزار می‌کند.

وی اظهارکرد: از همه عکاسان اعم از حرفه‌ای و آماتور و علاقمندان به عکاسی دعوت می شود با این رویداد استانی همراه و همیار شوند امید است آثار ارسالی به دبیرخانه این مسابقه ضمن پرداختن به این موضوع مهم از زوایای مختلف اثرگذاری لازم را در سطح جامعه داشته باشند.

دبیر این مسابقه خاطرنشان کرد: موضوعات مسابقه شامل: کلیه فعالیت‌های مربوط به در خانه ماندن سرگرمی، بازی و تفریح، مطالعه، بهداشت فردی آشپزی، کلاس های آنلاین، همکاری در فعالیتهای خانه و… شامل موضوعات است.

آقایی با اشاره به مقررات مسابقه تصریح کرد: شرکت برای همه ی علاقه مندان آزاد است آثار می توانند با دوربین عکاسی و یا موبایل تهیه شده باشند تصمیم در موارد پیش بینی نشده به عهده برگزار کننده است شرکت در این مسابقه به منزله پذیرش کلیه قوانین و مقررات مسابقه می‌باشد و علاقمندان در هربخش فقط می‌توانند حداکثر۷عکس ارسال کنند.

وی ادامه داد: در بخش موبایل سه برگزیده هر کدام٢٠٠هزارتومان در بخش دوربین عکاسی نفر اول یک میلیون تومان و نفر دوم ۷۰۰ هزار تومان و به نفر سوم پانصد هزار تومان تعلق می‌گیرد.

مدیر واحد آموزش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تقویم مسابقه آخرین مهلت ارسال ۲۵ فروردین زمان داوری۲۷ فروردین شرایط ارسال عکسهای بخش موبایل به شماره ۰۹۱۷۳۴۱۱۰۸۰ واتساپ شود و عکس‌های بخش دوربین به ایمیل [email protected]ارسال شوند و گروه داوران “حسن غفاری”، “حسن فتاحیان” و “اسحاق آقایی” هستند./ایسنا

 

 

منتشر شده در :2020/03/27 - 04:03|شناسه خبر: 47272 549 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه