امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۲۶:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تاریخ شفاهی سرهنگ «علی‌مردان روستاد» منتشر شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از انتشار کتاب تاریخ شفاهی سرهنگ «علی‌مردان روستاد» از فرماندهان دوران دفاع مقدس این استان با عنوان «پوتین‌های غنیمتی» خبر داد.

به گزارش راه ملت، سرهنگ امیرعباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز از انتشار کتاب تاریخ شفاهی سرهنگ «علی‌مردان روستاد» از فرماندهان دوران دفاع مقدس این استان خبر داد و اظهار داشت: این کتاب به قلم ابوالحسن ناصرپور در ۴۷۵ صفحه منتشر شده است.

وی افزود: این کتاب با حمایت مدیریت اسناد و مدارک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «پوتین‌های غنیمتی» چاپ و به بازار نشر عرضه شده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب «پوتین‌های غنیمتی» در روز ۳۱ شهریور طی آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان ارشد اجرایی، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان رونمایی می‌شود.
آسمند بیان کرد: سرهنگ علی‌مردان روستاد فرمانده گردان امام علی (ع) در دوران دفاع مقدس بود که خاطرات تلخ و شیرین فراوانی را از این دوران در کتاب پوتین‌های غنیمتی روایت کرده است.
انتهای پیام/

منتشر شده در :2020/09/12 - 01:09|شناسه خبر: 54343 456 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه