امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۴۶:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش راه ملت؛ بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی
بسم الله الرحمن الرحیم
قال الامام علی علیه السلام : الجُنُوُد بِإذنِ اللَّهِ حُصُونُ الرَّعیَّهِ وَ زَینُ الوُلاهِ وَ عِزُّالدِّینِ وَ سُبُلُ الأَمنِ وَ لَیسَ تَقُومُ الرَّعِیِّهُ إلّا بِهِم. «نهج البلاغه، نامه ۵۳»
امام علی (علیه السلام) فرمودند: سربازان، به اذن خداوند، دژ مردم، زینت زمامداران، مایه عزّت دین و امنیّت اند و کار مردم، جز به آنان استوار نمی شود.
نام پرافتخار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ پر عظمت انقلاب اسلامی قرین با درایت، شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج) برای ایجاد امنیت و آسایش مردم با اخلاص مثال زدنی و ازخودگذشتگی جان شیرین خود را نثار نموده اند.
هفته نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای گرامیداشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جانفشانی‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور. آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت و دفاع از سرحدات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.
بدون تردید نیروی انتظامی و پرسنل جان بر کف و همیشه بیدار و هوشیار آن به عنوان بازوان توانمند نظام با فداکاری و کار و تلاش مجدانه و شبانه روزی نقش مهم و بارزی در برقراری نظم و استقرار امنیت پایدار در اقصی نقاط کشور ایفا می‌نمایند.
نیروی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران، با بهره گیری از رهنمودهای مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) و ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و با توکل به خداوند متعال، اساسی ترین نقش را در ایجاد امنیت و نظم در جامعه بر عهده دارد و ارتباط محکم پلیس خدمتگذار و مردم، نقشی بی بدیل را در احساس امنیت که خواسته اصلی و حیاتی اجتماع است، دارد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به رزمندگان و مجموعه خدوم نیروی انتظامی و خانواده های صبور و مقاوم آنان و همچنین تشکر و قدردانی از تلاش های مخلصانه نیروی پرافتخار انتظامی استان در عرصه برگزاری مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی، یاد و نام شهدای سرافراز به ویژه شهدای امنیت استان، علی الخصوص شهدای اخیر امنیت شهیدان مقداد بویر و داراب امرانی و شهید علی چمبری شهید تازه تفحص شده ای که پیکر مطهرش پس از ۳۷ سال به زادگاهش برگشته است را گرامی داشته و توفیق روزافزون برای سبز پوشان سروقامت انتظامی در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی تحت عنایات خاصّه حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) آرزومند است.

منتشر شده در :2020/10/19 - 11:10|شناسه خبر: 56490 501 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه