امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۳۶:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افتخار آفرینی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی در پویش بین المللی نسل سلیمانی

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از دیرباز ثابت کرده امد وقتی پای آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی و کشورشان در میان باشید، همیشه پیش قدم و حاضر در صحنه هستند.

چه در زمان جنگ که استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود همه ی محرومیت ها و سختی ها بیشترین رزمنده را نسبت به جمعیتش به جبهه های نبرد فرستاد، و چه پس از آن در انتخابات، راهپیمایی ها و بزنگاه های حساس کشور که نیاز به حضور در صحنه بود، همیشه حماسه ساز بودند و در میان استان های کشور بیشترین و پر رنگترین حضور را از خود به نمایش گذاشتند و لحظه ای در فراز و نشیب های تاریخ چهل و دو ساله انقلاب بدون نام مردم غیور استان کهگیلویه و بویراحمد نمی توان یافت.

نوجوانان و جوانان ایران اسلامی و کشورهای منطقه، با مشارکت میلیونی در پویش بین‌المللی نسل سلیمانی و امضای طومار الکترونیکی نامه‌ای به فرماندهان جبهه مقاومت، هم‌عهدی خود را با سرداران رشید اسلام شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اعلام و بر ادامه راه این شهیدان تأکید کردند.

شرکت‌کنندگان در این پویش با ارسال پیام های تصویری، خواستار انتقام سخت از عاملان و مسببان شهادت سرداران مقاومت شدند. امضا کنندگان طومار تأکید کردند که اخراج نیروهای تروریست آمریکا از منطقه و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اصلی ترین خواسته آنان از فرماندهان جبهه مقاومت است و آمادگی خود را جهت هرگونه همراهی با نیروهای مقاومت برای انتقام از قاتلان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کردند.

در این پویش دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد با همان غیرت و تعصب پدران و گذشته گان خود بار دیگری برگی زرین برای استان رقم زدند و در بعیت با شهیدان مقاومت در بین استان های کشور حماسه ای دیگر آفریدند و مقام اول را به خود اختصاص دادند.

سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقام معظم رهبری به پشتوانه همین جوانان و نوجوانان و دانش آموزان است که می فرمایند؛ «آینده، آینده روشنی است».

امروز این دانش آموز است که بار امیدآفرینی را در جامعه به دوش می کشد. خدار را شاکریم که مردم ما نیز نگرش شان به نسل های آینده تغییر کرد و حامی دانش آموزان و میدان دادن به جوانان هستند، امیدواریم و باید این تغییر نگرش در نگاه مسئولان استانی و کشوری نیز عملی شود.

استان ما در سال گذشته شاهد رشادت های دانش اموزان در بحث تولید ماسک، مقابله با کرونا و حماسه ریزعلی های کهگیلویه و بویراحمدی بود که نه تنها در کشور بلکه در رسانه های خارجی نیز تحسین همگان را برانگیخت، و الان هم همین دانش آموزان با عشق و علاقه قلبی که قهرمان ملی ما حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت داشتند با آنان پیمان بستند و متعهد شدند که راه آنان را برای پیشرفت کشور و شکست دشمنان ادامه دهند.

همین بصیرت، خرد و استکبار ستیزی دانش آموزان ماست که دشمن را به ترس انداخته و قصد دارند با توطئه و کمک‌ نفوذی های داخلی هرطور شده سند ننگین ۲۰۳۰ را به اجرا در بیاورند تا آنطور که خودشان دوست دارند دانش اموزان و جوانان ما را تربیت کنند.

گفتنی است بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در این پویش شرکت نمودند که ۷۰ درصد شرکت کنندگان آن پویش نوجوانان بین ۱۰ الی ۱۷ سال هستند ، علاوه بر آن در دیگر مراحل این پویش همچون چالش خط و نشان بیش از ۵۰۰۰ اثر به دبیرخانه پویش بین المللی نسل سلیمانی ارسال شده است.

همچین لازم به ذکر است قریب به ۴۰ درصد دانش آموزان استان دسترسی به اینترنت و گوشی همراه ندارند و از ۶۰ درصد دانش آموزانی که از اینترنت برخوردارند بیش از ۵۹.۲ درصد در این پویش شرکت داشتند.

منتشر شده در :2021/01/13 - 08:01|شناسه خبر: 60281 401 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه