امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۶:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار بویراحمد خبر داد: فوت ۱۸۵نفر بر اثر کرونا در بویراحمد

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون ۱۸۵ نفر در شهرستان بویراحمد جان خود را از دست دادند و خانواده‌های آنها عزادار و داغدار شدند.

به گزارش راه ملت، «شاهرخ کناری»، افزود: امروز باید سلامت مردم در اولویت همه برنامه ها باشد.

وی اظهارکرد: با توجه به تذکر معاون وزیر بهداشت دادند که در این استان جای نگران یوجود دارد و موج چهارم کرونا در سطح کشور آغاز شده با توجه به اینکه وضعیت کرونایی شهرستان بویراحمد زرد و شکننده است و در آستانه سال نو هستیم باید کمک کنیم که چرخ اقتصادی بچرخد و سلامت و امنیت برقرار باشد.

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت مقابله با کروناویروس در سطح شهرستان نیازمند عزم همگانی هستیم.

کناری تصریح کرد: دورهمی ها را کنار بگذاریم، مراسم عزا و عروسی پاشنه آشیل وضعیت کرونایی شهرستان هستند و در این مراسم‌ها با وجود برخوردهای صورت گرفته و تذکرات داده شد، پروتکل‌ها رعایت نمی شود و این مراسم ها شلوغ هستند.

وی ادامه داد: از شلوغ کردن آرامستان ها خودداری کنیم و ادارات و دستگاههای مختلف همکاری داشته باشند تا پایان خوشی برای مردم داشته باشیم.

فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مردم و مسئولان در بین سه استان پیش رو در زمینه مبارزه با کروناویروس بوده است. در سطح استان و شهرستان بویراحمد شاهد کمترین مرگ و میر ناشی از کروناویروس نسبت به سایر نقاط کشور بوده ایم.

منبع: ایسنا

منتشر شده در :2021/02/03 - 04:02|شناسه خبر: 61225 383 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه