امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۲۴:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فتح خون؛ فتح خرمشهر/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد: سوم خرداد برشی حماسی از تاریخ انقلاب اسلامی است

سرهنگ «آسمند» با صدور پیامی سالروز سوم خرداد حماسه آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سوم خرداد یک روز نیست، بلکه برشی حماسی از تاریخ انقلاب اسلامی است که تبدیل به یک نقطه اوج در دفاع مقدس شد؛ حادثه‌ای عظیم که بعد از قرن‌ها طعم شیرین پیروزی در نبرد مقابل دشمنان را برای ملت ایران به ارمغان آورد، هویت و غرور ملی ما را احیا کرد و به عنوان یک مصداق عینی، قوام‌بخش فرهنگ دفاعی ایران اسلامی شد.

حماسه آزادسازی خرمشهر فراتر از یک حادثه تاریخی، منشأ تحولات شگرف در روند جنگ تحمیلی و معادلات میدانی آن شد و خرمشهر را ورای یک شهر و نقطه جغرافیایی، تاریخ مجسم مقاومت ملت، پایداری و جاودانگی انقلاب اسلامی قرار داد تا به عنوان نماد عزت و افتخار ایران اسلامی در تارک تاریخ بدرخشد.

با گذشت ۴۰ سال از فتح خرمشهر مظلوم، اندیشیدن به آنچه باعث پیروزی معجزه‌گونه و این فتح‌الفتوح بزرگ شد، برای امروز کشور، بسیار الهام‌بخش و درس‌آموز است و در این میان بار عظیم تبیین این اتفاق ملی، بر عهده نویسندگان و ادیبان و راویان است، زیرا همان‌گونه که همگان باور داریم امروز آرمان شهیدان و چشم امید ظلم‌ستیزان به دست ماست.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و شهدای عملیات بیت‌المقدس به‌ویژه ۴۳ شهید والامقام استان کهگیلویه و بویراحمد در این عملیات، و با تبریک سالروز این نصر بزرگ الهی به محضر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و به اقشار مختلف ملت ایران خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

منتشر شده در :2022/05/23 - 10:05|شناسه خبر: 74220 256 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه