امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۵:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عزم جدی دستگاه‌های اقتصادی و نظارتی برای توسعه زیرساخت‌های غار ده شیخ

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از عزم جدی دستگاه‌های اقتصادی و نظارتی استان برای توسعه زیرساخت‌های منطقه غار ده شیخ خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ سعید طالبی پور گفت: با حمایت معاون اقتصادی استاندار جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور دستگاه‌های اقتصادی و نظارتی در مکان غار ده شیخ به‌منظور رفع موانع توسعه زیرساخت‌های گردشگری این منطقه برگزارشده است.

او می گوید: برای حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی که در منطقه غار ده شیخ سرمایه‌گذاری خوبی در حوزه گردشگری انجام داده تصمیمات خوبی از سوی مسئولان استانی گرفته‌شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: واگذاری زمین از سوی منابع طبیعی، رفع مشکل کمبود آب، کمک در ایجاد فضای سبز، در نظر گرفتن اعتبار جدید به‌منظور حمایت از بخش خصوصی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از مهم‌ترین تصمیمات مسئولان استانی در جلسه اقتصاد مقاومتی به میزبانی غار ده شیخ پاتاوه بوده است.

به گفته طالبی پور، در صورت اجرایی شدن این مصوبات برای توسعهزیرساخت‌های گردشگری در غاز ده شیخ پاتاوه شاهد رونق گردشگری همراه با اشتغالزایی خوبی در شهرستان دنا خواهیم بود.»

جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، بازرس کل استان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در مجموعه گردشگری غاز ده شیخ پا تاوه برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

منتشر شده در :2022/05/24 - 01:05|شناسه خبر: 74292 201 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه