امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۴۹:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سید محمد موحد:

مردم کهگیلویه و بویراحمد فاتحان میادین سخت هستند

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهید سلیمانی ضمن اینکه این انقلاب را برای مدت ها بیمه کرد یک تحولی را در دنیا ایجاد کرد و شمن را به تمام معنا منزوی کرد.

به گزارش راه ملت حجت‌الاسلام سید محمد موحد در یادواره شهدای شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه سخن گفتن از عظمتی که شهدا دارند کار بسیار صعب و سختی است افزود: شهدای ما به عنوان کلی مسئولیت دفاع از نظام و مبارزه با دشمن را داشتند اما وقتی به ابعاد شخصیت های شهدا ورود پیدا می‌کنیم می‌بینیم که هر کدام در حوزه خودش یک مسئولیت ویژه ای مضاف بر مسئولیت کلی داشته و یک نقش استثنایی ایفا کرده است.

حجت‌الاسلام موحد اظهار کرد: وضعیت آن زمان انقلاب را در نظر بگیرید و ببینید شهیدان بهشتی، باهنر، رجایی و.. چه کردند، ضمن اینکه انقلاب را بیمه کردند یک تحول و دگرگونی در جامعه آن روز به وجود آوردند و به لطف خداوند و اخلاص شهدا همه نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهید سلیمانی ضمن اینکه این انقلاب را برای مدت ها بیمه کرد یک تحولی را در دنیا ایجاد کرد و شمن را به تمام معنا منزوی کرد.

حجت‌الاسلام موحد با بیان اینکه امروز یادواره شهدای مردم کهگیلویه یکی از اون آثار است که ما امروز افتخار می‌کنیم افزود: ما مردم کهگیلویه و بویراحمد فاتحان پند خندق ها و میادین سخت هستیم و هر کجا لازم بود مردم این استان خودشان را به منصه ظهور رساندند و نشان دادند کهگیلویه و بویراحمد همچنان می‌درخشد و امروز مفتخریم که خدمت وارثان و عزیزان این شهدا هستیم.

منتشر شده در :2023/03/16 - 07:03|شناسه خبر: 82523 542 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه