امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۶:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

توقف خودروی حاوی ۵۰ کیلو گرم تریاک در مسیر یاسوج-اصفهان

با تلاش وافر مأموران، هر دو سرنشین خودروی حامل مواد مخدر دستگیر ولی راننده خودرو فرار کرد که تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.

راه ملت، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از توقیف خودروی پژو حامل ۴۹ کیلو تریاک و خودروی سمند اسکورت آن در یک تعقیب و گریز خبر داد.

سرهنگ سعید بالش زر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل محموله ای مواد مخدر از مسیر محورهای مواصلاتی استان، مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان برای شناسایی، توقیف خودروها و دستگیری قاچاقچیان تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی بیان کرد: با تعقیب و مراقبت های نامحسوس شبانه روزی و کنترل خودروهای عبوری، خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد و خودروی سمند که محموله را اسکورت می کرد در محور بابامیدان- یاسوج شناسایی شدند.

وی گفت: با اجرای تور ایست و بازرسی در محور یاسوج – اصفهان، خودروهای اسکورت و حامل محموله مواد مخدر به محض مشاهده مأموران بدون توجه به دستور ایست پلیس، با سرعت زیاد از محل متواری شدند.

بالش زر عنوان کرد: پس از دقایقی تعقیب و گریز و در حالی که هر دو خودرو با سرعت زیاد و زیگزاکی در حرکت بودند، مأموران با شلیک گلوله به سمت چرخ های عقب خودروی سمند که محموله را اسکورت می کرد آن را متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند.

این مسئول افزود: در ادامه پس از بی توجهی راننده پژو به دستور ایست، مأموران با شلیک گلوله به سمت چرخ های عقب خودرو، آن را متوقف کردند که راننده و دو سرنشین آن از خودرو پیاده شده و به سمت کوه های اطراف و رودخانه بشار فرار کردند.

وی گفت: با تلاش وافر مأموران، هر دو سرنشین خودروی حامل مواد مخدر دستگیر ولی راننده خودرو فرار کرد که تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توقیف خودروهای اسکورت و حامل مواد مخدر و دستگیری ۴ نفر در این رابطه، بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی پژو ۴۹ کیلو تریاک و ۲۹۰ گرم سوخته تریاک کشف و ضبط کردند./ایرنا

منتشر شده در :2015/06/15 - 09:06|شناسه خبر: 10895 746 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه