امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۴۷:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس ارشاد اسلامی کهگیلویه:

خبرنگار جز لاینفک حوزه فرهنگ و هنر است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه رفع مشکلات و معضلات شهرستان را با همکاری خبرنگاران به دور از تعصبات و گرایش‌های سیاسی دانست.

راه ملت، سید ایرج کاظمی‌جو عصر امروز در جمع خبرنگاران، کمک به تعالی و رشد فرهنگ را از وظایف خطیر اصحاب رسانه برشمرد و اظهار داشت: خبرنگار به عنوان جزو لاینفک حوزه فرهنگ و هنر اعتقاد دارد تا زمانی که بستر برای رشد فرهنگ مهیا نشود جامعه اصلاح نخواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: صلابت فکری و فرهنگی و اجتماعی مرهون تلاش‌های پیگیر و شبانه‌روزی قشر خبرنگار است و در این راه از خودگذشتگی دارند.

کاظمی‌جو با اشاره به خدمات گسترده خبرنگاران در طول تاریخ انقلاب نامگذاری روز خبرنگار به مناسبت شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی را نمونه بارز و صریح فعالیت و سخت‌کوشی این قشر دانست و افزود: نامگذاری روز خبرنگار اهمیت و جایگاه حرفه خبرنگاری را نشان می‌دهد.

وی امانتداری را از ویژگی‌های یک خبرنگار برشمرد و با بیان اینکه این امانتداری منجر به رعایت دقیق کلمات در ارائه خبر می‌شود، تصریح کرد: شم ریزبین خبرنگاران مسائل مختلف را بیرون کشیده و رسانه‌ای می‌کند.

این مسئول با اشاره به فعالیت حرفه‌ای انسان‌های بزرگ در حوزه شعر و ادب در حوزه خبرنگاری همواره نوشتن را لازمه فعالیت خبری دانست و گفت: یک خبرنگار پویا باید همیشه در حال نوشتن باشد حتی اگر نوشتن وی طوری باشد که خاطراتش را برای خود و دوستانش بازگو کند.

کاظمی‌جو خساست قلم را آفت خبرنگار عنوان و با بیان اینکه این اتفاق ناخوشایند در حرفه خبرنگاری نباید صورت گیرد تاکید کرد: قلم خبرنگار تراوش ذهن اوست که همیشه جاری و ساری است.

وی خواستار پرهیز از نفاق و به جان هم انداختن مردم و مسئولان در کار خبری شد و با تاکید بر لزوم بی‌طرفی کامل و دوری از گرایشات فکری و سیاسی در امر اطلاع‌رسانی و انعکاس مشکلات افزود: همکاری و تعامل همه خبرنگاران در رفع مشکلات و معضلات شهرستان اعم از اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و فرهنگی یک ضرورت است.

 

منتشر شده در :2015/08/17 - 10:08|شناسه خبر: 13947 700 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه