امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۳۹:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آمار شهدای کهگیلویه افزایش یافت

پرونده شهادت عین الله مددی از اهالی روستای آب کاسه که سال گذشته در ایرانشهر توسط اشرار موتورسوار مورد اصابت قرار گرفته شده بود در کمیسون احراز شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران تائید شد.

راه ملت: پرونده شهادت عین الله مددی از اهالی روستای آب کاسه که سال گذشته در ایرانشهر توسط اشرار موتورسوار مورد اصابت قرار گرفته شده بود در کمیسون احراز شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران تائید شد.

این خبرعصر امروز از سوی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، رئیس دفتر امام جمعه و رئیس بیناد شهید و امور ایثارگران به اطلاع خانواده شهید رسید.

سرگرد سعید برومندزاده در سرکشی از خانواده شهید مددی با اشاره به مقام شهید و شهادت جان دادن در راه خدا را دارای جایگاه رفیع خواند و با استناد به روایتی افزود: جان دادن در راه خدا به قدری شیرین است که شهید حاضر است بارها در این راه جان دهد.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه شهید را در زمره محدود افرادی خواند که در قیامت از خدا طلب بازگشت به دنیا و جان دادن در راه حق دارند.

برومندزاده بروکراسی تائید پرونده شهادت شهید را مورد اشاره قرار داد و گفت: با احراز شهادت این شهید والامقام سپاه ناحیه در خدمات‌رسانی به خانواده شهید از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

هم‌چنین بهنام صمدی‌فرد با بیان این‌که شهید مددی در تاریخ ششم خرداد سال گذشته در ایرانشهر از سوی اشرار موتورسوار به شهادت رسیده بود خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده بعد از یک سال شهادت وی تائید و در لیست آمار شهدای شهرستان قرار گرفت.

منتشر شده در :2015/08/30 - 09:08|شناسه خبر: 14675 606 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه