امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۵۵:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه عنوان کرد

پیشرفت ۹۷ درصدی مصلای دهدشت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه پیشرفت فیزکی مصلای دهدشت را ۹۷ درصد خواند و گفت: ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار به تکمیل مصلای دهدشت اختصاص داده شده است

راه ملت: به نقل از فارس، روح‌الله قبادپور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح ویژه‌برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در هفته وقف پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده این اداره به مناسبت گرامیداشت هفته وقف با همکاری رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه تصریح کرد: در مراسمی با حضور امام جمعه و مسئولان شهرستان از خادمان امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان تجلیل می‌شود.

قبادپور با بیان اینکه ۵۷ بقعه متبرکه امامزاده و ۲۴۹ مسجد و حسینیه در شهرستان کهگیلویه وجود دارد گفت: ۱۴۱ خادم در این بقاع متبرکه فعالیت دارند.

وی از برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» با هدف ترویج فرهنگ سنت حسنه وقف طی هفته در بقاع متبرکه شاخص خبر داد و گفت: هفته وقف فرصت خوبی برای تبلیغ و نهادینه شدن این سنت است.

این مسئول نشست مشترک اوقاف با حوزه و دانشگاه را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برشمرد و تصریح کرد: در این مراسم راهکارهای توسعه مباحث فرهنگی و ساماندهی بقاع متبرکه مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

قبادپور با اشاره به پروژه‌های عمرانی اوقاف و امور خیریه شهرستان پیشرفت فیزیکی مصلای دهدشت را ۹۷ درصد دانست و افزود: از آغاز عملیات این پروژه تاکنون ۳۵ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه تصریح کرد: در اعتبارات سال جاری این اداره مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به تکمیل مصلای دهدشت اختصاص یافته است.

 

منتشر شده در :2015/12/09 - 05:12|شناسه خبر: 19746 722 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه