امروز :چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۱:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سفر معاون اول رئیس جمهوری به تعویق افتاد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد به تعویق افتاد

راه ملت: فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (۲۸ دی) در این زمینه به خبرنگاران، گفت: سفر معاون اول رئیس جمهوری و تعدادی از وزرای دولت تدبیر و امید که قرار بود به منظور افتتاح پروژه های عمرانی و بازدید از پروژه های دیگر در استان انجام شود، به تعویق افتاد.

وی افزود: به جهت موفقیتی که دولت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای و برجام داشت، برنامه ها و مسائل پیش بینی شده ای در سطح ملی پیش آمد که نهایتا تصمیم بر این شد که این سفر چندمدتی به تاخیر و تعویق بیافتد.

محمدی اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و با توجه به ضرورت و اهمیت حضور معاون اول ریاست جمهوری در استان، به زودی شاهد حضور ایشان در خطه باشیم.

شایان ذکر است، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری قرار بود ۲۹ دی ماه جاری در سفر یک روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند.

حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهر، سفر به شهر دهدشت و افتتاح فاز نخست کارخانه آجر در این شهرستان، افتتاح طرح بزرگ تأمین آب اراضی دشت امامزاده جعفر(علیه السلام) و ماهور باشت و حضور در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد آخرین برنامه سفر یک روزه معاون اول رئیس جمهوری به این استان بود./فتاح محمدی

منتشر شده در :2016/01/18 - 01:01|شناسه خبر: 21867 584 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه