امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۵۵:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۲۲ هزار متر مربع از فضای پیاده روهای شهر یاسوج بهسازی شد

معاون فنی شهرداری یاسوج گفت: ۲۲ هزار متر مربع از فضای پیاده روهای شهر یاسوج بهسازی شد.

راه ملت،سالم نوروزی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این پروژه عملیات بهسازی پیاده‌روهای سطح شهر که از تردد بالایی برخوردار بوده انجام شد.

وی با بیان اینکه همسان‌سازی معابر شهر یاسوج از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار شهرداری یاسوج است، اظهار داشت: بهسازی و زیباسازی پیاده روها علاوه بر ایجاد زیبایی در سطح شهر، سهولت تردد در این معابر را نیز به دنبال دارد.

نوروزی با اشاره به برنامه های شهرداری یاسوج در دهه فجر اظهار داشت: همزمان با جشنهای انقلاب و در راستای بهبود شرایط در معابر ۳۰۰ پایه روشنایی که در معابر شهر یاسوج نصب شده به بهره برداری می رسد.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۲.۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در راستای بهبود وضعیت ترافیک و حمل و نقل در جاده های شهری نیز طرحهای زیادی در حال اجرا هستند.

معاون فنی شهرداری یاسوج طراحی و مطالعه پل پنجم بشار را یکی دیگر از پروژه‌های در دست اقدام در امر بهبود حمل و نقل و ترافیک، عنوان کرد و افزود: این پل بلوار کشاورز را به کمربندی محور ارتباطی استان‌های اصفهان، فارس و جنوب کشور متصل می‌کند.

نوروزی افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبار استانی مورد نیاز، پل چهارم و پنجم بشار در سال آینده شرایط ترافیکی در جاده ها بهبود یابد.

منتشر شده در :2016/01/25 - 04:01|شناسه خبر: 22066 666 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه